Pedi Skrevet Desember 4, 2011 Share Skrevet Desember 4, 2011 Ja, Alpina-fronten er sjefs den. Og den passer godt til M-Tech sideskjørtene også. Men jeg føler det blir feil å sette M-skjørter på MIN bil lixom... (Selv om jeg faktisk kunne tenkt meg det...) Men for dere så ikke har sett denne live.... Den er verdt å se. Jeg liker ikke røde biler vanligvis, men denne er fin. Skikkelig fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2011 Jaja, så var det på tide å få fingen ut mens jeg har fri i romjulen og sette igang med det jeg har ventet på en stund; NEMLIG MOTORBYTTE Første steg er jo ut med den gamle "startmotoren". Sånn så det ut før jeg begynte: Bort med radiator,luftmengdemåler og diverse slanger: Av med eksos,slavesylinder,girkassefeste,giroverføring og mellomaksel: Så var plutselig panseret av, og motoren kunne tas ut: Jeg er så heldig å få stå i garasjen til Ivar, og her har han stort sett alt som trengs av hjelpemidler, ikke minst en elektrisk winch som er festet til en løpekatt i taket. Et utrolig "verktøy" ved motorbytte Her har Ivar en stødig hånd på "startmotoren" som er på vei ut, og en hånd på fjernkontrollen til winchen Og der var motoren ute av bilen, og et tomt motorrom som trenger litt pleie åpenbarte seg: Planen videre er å fortsette når dagen begynner å gry. Da skal bl.a bremsekraftforsterkeren ut og erstattes med en hydraulisk type samt sveise fester til denne, kappe plass til større radiator og bytte ut snekken til en med servo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 29, 2011 Share Skrevet Desember 29, 2011 Og vi er i gang igjen!!! * liker * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet Desember 30, 2011 Share Skrevet Desember 30, 2011 stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet Desember 30, 2011 Share Skrevet Desember 30, 2011 Jøss, står på til halv fem på natta og på an igjen kl åtte! DET står det bra respekt av Bra arbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Desember 30, 2011 Share Skrevet Desember 30, 2011 Da kommer snart prikken over i'en nedi, blir bra. Blir det noe pustehjelp med tida da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 30, 2011 Share Skrevet Desember 30, 2011 Da kommer snart prikken over i'en nedi, blir bra. Blir det noe pustehjelp med tida da eller? Nå reiste Pernezz en kjapp tur ut i Nordsjøen i dag, så jeg får svare litt for han. Ja, dette er prikken over i'en - ingen tvil. Det blir 2.7 sugis her, og det kommer nok ikke noe pustehjelp før vi har fått godkjenninga på 2.7 i orden. hva som evnt skjer etter det, får han svare for selv.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Desember 30, 2011 Share Skrevet Desember 30, 2011 God gang. Skal bli andre saker å få inn M20`n Du Ivar som må gjøre resten av jobben nå, siden "timsugaren" reiste ut...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 30, 2011 Share Skrevet Desember 30, 2011 Nei det er det ikke, nå er det nyttårsfeiring resten av helga. Får se om jeg får dilla litt med E28en min på mandag, det hadde jo vært bra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 30, 2011 Share Skrevet Desember 30, 2011 Flott utført arbeid Pernezz! Følger med videre Så får jeg prøve å komme en tur uti januar for å plukke opp m10'n engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Desember 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2011 God gang. Skal bli andre saker å få inn M20`n Du Ivar som må gjøre resten av jobben nå, siden "timsugaren" reiste ut...? Nei det er det ikke, nå er det nyttårsfeiring resten av helga.Får se om jeg får dilla litt med E28en min på mandag, det hadde jo vært bra... He he Du må bare ta deg friheten til å lakke de smådelene, lime dem på plass og montere BKF´en Ivar Tror nok jeg blir lenger offshore enn til 3.januar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Desember 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2011 Flott utført arbeid Pernezz! Følger med videre Så får jeg prøve å komme en tur uti januar for å plukke opp m10'n engang Ja du må bare komme og hente den, for det hadde Pedi blitt glad for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 30, 2011 Share Skrevet Desember 30, 2011 Flotters Får se hva jeg får til, mye som skjer framover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Desember 30, 2011 Share Skrevet Desember 30, 2011 Flott arbeid, liker fargen og bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M_stian Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Flott arbeid, liker fargen og bilen. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå