JAL_535i Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Du jobber jo faktisk når du er i garasjen du? Blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Du jobber jo faktisk når du er i garasjen du? Blir bra! Mobber du? Jeg må jo bo litt i bygningen ved siden av også, så det begrenser seg litt når jeg først er hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Igår fikk jeg sveist drivakslene bak. Lakkert og montert idag Hylsene som jeg har brukt til å skjøte med fikk jeg laget på et lokalt dreieverksted. Grunnen til det var at jeg kun har 188-diffen.. 535-lenkearmene har større drivaksler som passer overens med 210-diffen.. Får se om jeg kommer over en 210-diff etterhvert. Eller at jeg monterer inn den nye OBX Helical Limited Slip sperren jeg har liggende som passer i 188-diffen,og får laget sviktstål-akslinger fra PPF. kunne jo bare brukt medbringere på diff ifra 525 el 528 som har 188 diff og store aksler og brukt di stor akslene komplette hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2011 kunne jo bare brukt medbringere på diff ifra 525 el 528 som har 188 diff og store aksler og brukt di stor akslene komplette hehe Jeg hadde kun fra e34, og dem passet ikke overens med drivakslene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 kunne spurt noen andere vettu..hehe.. jeg har fler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2011 Jaja, det går stadig fremover her i Pedis Retrogarasje! Nå er all maskeringen fjernet, og det arbeidet jeg har gjort når det gjelder sparkling og lakkering ser ikke så aller verst ut Nå er ikke jeg noen lakkerer, så hvis man går det i sømmene ser man at det ikke er 100%, men jeg er egentlig godt fornøyd i og med at det er lakkert med boks Så jeg regner med det at når jeg får noen til å rubbe litt for meg blir ikke forskjellen så stor Har også fått testet at alle lys virker som det skal, så det eneste som gjenstår nå er egentlig å montere framskjermene(som er på lakk) og sette på original bakfanger midlertidig for å få bilen EU-godkjent og få ut skiltene(dem bestilte jeg på mandag). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2011 Du jobber jo faktisk når du er i garasjen du? Blir bra! Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 Gleder meg til å komme hjem på mandag, ser jo bra ut dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2011 Gleder meg til å komme hjem på mandag, ser jo bra ut dette! Ikke ha for høye forventninger da Jeg skal reise til Bergen tirsdag kveld,og offshore til Åsgard A onsdag klokka 12.30.. Så vi får vel knapt nok pratet før jeg reiser.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 Jeg skal reise til Bergen tirsdag kveld,og offshore til Åsgard A onsdag klokka 12.30.. Så vi får vel knapt nok pratet før jeg reiser.. Jaja... Jeg reiser offshore (Alvheim) igjen neste mandag igjen, så vi sees nok 14 dager etter det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2011 Endelig kom dagen da jeg fikk skjermene,og idag fikk jeg EU-godkjent bilen med kun tre enere på kontollen. Det som var feil var som følger: 1: Bilen var ikke registrert 2: Ryggelyset virket ikke.. Dette kommer og går har jeg funnet ut.. 3: Slitte vinduspussere.. Har helt nye fra Biltema,men han mente dem lagde striper.. Uansett så var skiltene i boks idag Bilder av bilen som ennå ikke er ferdig utvendig: Fikk kjørt bilen litt idag, og den fungerer veldig bra Synd det bare er en liten startmotor under panseret.. Men det blir nok et bytte der i vinter satser jeg på Uansett så reiser jeg offshore i morgen, og bilen står trygt i car-porten med nyinnkjøpt bilpresenning fra Bilextra over seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Steike, for en perle. Rød E28 e fint altså Var det så bra passform på koed skjermene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2011 Steike, for en perle. Rød E28 e fint altså Var det så bra passform på koed skjermene? Takker Er Zinnoberrot som er fargen på E28 Koed-skjermene passet ganske greit dem altså Litt små-justering måtte jo til,men jeg er ganske fornøyd i og med at 2 skjermer derfra kostet ca halvparten av én original skjerm Den er ikke perfekt,for det er noen små-bulker her og der. Men det kommer nok til å bli fikset etterhvert, og så trenger den en rubbing i overgangen fra original-lakken til der jeg har lakkert med sprayboks Det som gjenstår karosseri-messig er å montere den ny-lakkerte høyre fremdøren (fikk ikke tid nå..), og vente på at M-techen skal bli ferdig lakkert. Hvis det er noen som har en BRA M-tech frontspoiler så får dem gi beskjed! Og så er jeg på jakt etter felger også,men vet ikke hva jeg vil ha.. 17 eller 18 toms blir det nok. Og selvfølgelig få bilen nærmere landjorda Bygger bilen etter hva jeg liker og ikke etter hva alle andre synes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Hørt med h_vatn her på forumet angående M-tech front? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Dette er morro, og det ble jaggu god plass i garasjen nå plutselig da det bare var 3 biler og en motorsykkel igjen der inne !! Bare synd jeg også reiser på jobb igjen snart, får vel ta det igjen heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå