Pernezz Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2011 Hørt med h_vatn her på forumet angående M-tech front? Kjøpte en av han for 1500 kr, men han som lakkerer for meg sa det at den aldri kom til å bli bra igjen selv om han hadde brukt mange timer på den... Så den legger jeg ikke ut kroner på.. Så den selges for det jeg kjøpte den for eller bud.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2011 Dette er morro, og det ble jaggu god plass i garasjen nå plutselig da det bare var 3 biler og en motorsykkel igjen der inne !! Bare synd jeg også reiser på jobb igjen snart, får vel ta det igjen heller... Neste gang vi begge er hjemme får vi ta for oss B7´en din Ivar Jeg er med vet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 Kongebra, Per Øivind!!! Nå må jeg bare få kommet meg igang på Schulz'n.... Vil også kjøre E28.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2011 Kongebra, Per Øivind!!!Nå må jeg bare få kommet meg igang på Schulz'n.... Vil også kjøre E28.... Takker Øistein Er bare å sette igang vet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 Hmm , har sett den irl jeg også. Det er da vell håp for den vell? Da tror jeg heller at lakkeren din er lat å ikke skjønner verdien i de frontene ;p Får ikke akkurat tak i så veldig lett lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2011 Hmm , har sett den irl jeg også. Det er da vell håp for den vell? Da tror jeg heller at lakkeren din er lat å ikke skjønner verdien i de frontene ;p Får ikke akkurat tak i så veldig lett lengre. Planen er at det skal se BRA ut.. Vil ikke ha noe som man lett SER er fikset på.. Atle(bmw pat her på forumet) som lakker og fikser for meg er en veldig dyktig kar som har tatt flere jobber for meg! Men problemet ligger mest i det at plasten som m-techen er laget av er utrolig vanskelig å få fin og bra.. Det vil koste meg mer i arbeidspenger enn hva det koster med en ny(ihvertfall ikke langt unna)! Jeg selger den videre hvis noen er interressert. Å stå med den jobben selv er IKKE aktuelt,for det kommer aldri til å holde uansett hvem som fikser det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 Kongebra, Per Øivind!!!Nå må jeg bare få kommet meg igang på Schulz'n.... Vil også kjøre E28.... Få gang på karossen du, så fyller du opp Transvesitten med motordeler... Pakk sovepose og tannbørste og legg litt av ferien hjemme hos oss, så skal jeg ta motoren din for deg... Så står det ikke på motor iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 Dette er morro, og det ble jaggu god plass i garasjen nå plutselig da det bare var 3 biler og en motorsykkel igjen der inne !! Bare synd jeg også reiser på jobb igjen snart, får vel ta det igjen heller... Neste gang vi begge er hjemme får vi ta for oss B7´en din Ivar Jeg er med vet du Goodie! Ja, det hadde ikke vært feil det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 Nydelig farge på denne kjærra de. Kan tenke meg det er samme som jeg har, så da blir det 2 stk 518 her på Haugalandet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 Ja, Zinnober er en fin farge. Jeg er ingen fan av rød farge, men blank Zinnober med svarte detaljer - det er flott synes jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 Hmm , har sett den irl jeg også. Det er da vell håp for den vell? Da tror jeg heller at lakkeren din er lat å ikke skjønner verdien i de frontene ;p Får ikke akkurat tak i så veldig lett lengre. Planen er at det skal se BRA ut.. Vil ikke ha noe som man lett SER er fikset på.. Atle(bmw pat her på forumet) som lakker og fikser for meg er en veldig dyktig kar som har tatt flere jobber for meg! Men problemet ligger mest i det at plasten som m-techen er laget av er utrolig vanskelig å få fin og bra.. Det vil koste meg mer i arbeidspenger enn hva det koster med en ny(ihvertfall ikke langt unna)! Jeg selger den videre hvis noen er interressert. Å stå med den jobben selv er IKKE aktuelt,for det kommer aldri til å holde uansett hvem som fikser det.. Okei, da skjønner jeg litt mere. Får håp du får tak i en ny da Lykke til videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Juli 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2011 Nydelig farge på denne kjærra de. Kan tenke meg det er samme som jeg har, så da blir det 2 stk 518 her på Haugalandet.. Er en fin farge ja Min kommer nok ikke til å være 518 for alltid Satser på at det kommer en oppgradering av motor i vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Nå er både jeg og Per Øivind kommet oss hjem fra jobb, og han har jo handlet seg felger.... FETE er de iallefall!!! Han glemte kameraet sitt, så her er noen bilder jeg tok.... Her kom også den linsalusa himself med, var sjenert idag... Men fremdeles er jo bilen høy som et fjell da... Så han kom over et senkesett til 518... Hehe.. Ble jo ikke akkurat den laveste allikevel, men kanskje den synker litt etter hvert som dagene går? Original... 518 vs senkesett... Montert... Ikke såååå lav nei, men uansett bedre - og kanskje den kommer set litt etterhvert... Har fått Tectyl på kanalene også, det hjalp jo. Linselusa sneik seg med her og, dog fremdeles beskjeden i dag... (måtte bare hive det med, hehe...) Ingen tvil om at bilen begynner å se veldig bra ut. Støtfangere og styling må jo monteres etterhvert, men dæven så bra den begynner å bli allerede nå. Det er jo tross alt ikke lenge siden han kjøpte den, og han reiser jo mye i jobben han også.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Flott bil! ka motor planer har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Flott bil! ka motor planer har du? 518-motoren skal borres opp til 519... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå