Mjørgen Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Hehe.. Kødda no ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Hehe.. Kødda no ja? Ta det helt med ro... Hadde det ikke vært for at bilen skulle EU-godkjennes og brukes underveis, så hadde jeg aldri tillatt at en bil ble kjørt UT av Retrogarasjen min med kun 4 sylindre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 dette ser jo veldig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Hehe.. Kødda no ja? Ta det helt med ro... Hadde det ikke vært for at bilen skulle EU-godkjennes og brukes underveis, så hadde jeg aldri tillatt at en bil ble kjørt UT av Retrogarasjen min med kun 4 sylindre Hehe godt og høre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Traff på bilen og eiger i dag. Bilen blir bare bedre og bedre Stå på guttar Gleda meg te ferdig resultat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet August 4, 2011 Forfatter Share Skrevet August 4, 2011 Flott bil! ka motor planer har du? Det blir nok en m20b25 stroket til 2,7 og overlading Men det blir ikke gjort før til vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 heite, det gleder hvertfall jeg meg til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 AC Felgene sitter som et skudd! Men... Senker den verkelig så enormt lite med bare fjærer? Hva senk er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Flott bil! ka motor planer har du? 518-motoren skal borres opp til 519... Hahaha..... Om vi snakker 519-CID, så går det i riktig retning!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet August 15, 2011 Forfatter Share Skrevet August 15, 2011 AC Felgene sitter som et skudd! Men... Senker den verkelig så enormt lite med bare fjærer? Hva senk er dette? Dette er Lesjöfors senkefjærer som jeg fikk tak i via en kompis som har hatt dem liggende i flere år. Med TÜV-papirer Disse fjærene senket ihvertfall bilen 20 mm med én gang,så kommer det nok til å sige litt mer når den blir kjørt litt. Og når jeg får en tyngre motor oppi der, så vil den nok bli lavere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet September 5, 2011 Forfatter Share Skrevet September 5, 2011 Noen bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 Halvmeter med senk så blir det dette! Veldig fin E28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet September 5, 2011 Forfatter Share Skrevet September 5, 2011 Halvmeter med senk så blir det dette! Veldig fin E28 Jada Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 Nydligt..! Men som han nevner over her, den skriker etter senk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margarus Skrevet September 17, 2011 Share Skrevet September 17, 2011 nei dette her blir rått endelig flere e28 her i distriktet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå