Nytern Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 Kan sikkert ordne bilder om noen er interessert.. 100,- for E39 og 200,- for E87. Edit: E39-nyrer er solgt til Pajoe.
Nytern Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Skrevet Juni 11, 2011 Heihei, beklager sent svar! Skal ta etpar bilder etterpå, her er de på bil rett før jeg byttet de ut ihvertfall:
Nytern Skrevet Juni 18, 2011 Forfatter Skrevet Juni 18, 2011 Her er ett skikkelig kvalitetsbilde Ikke det beste kameraet.. Oppdaget at noen av klipsene var knekt, nyrene/ramma henger godt sammen uansett men vet ikke om det er noe vits å selge.. 100kr er jo kanskje ikke en upris uansett..
Nytern Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Skrevet Juni 20, 2011 Heihei! Pajoe har vel førsterett hvis han vil ha dem, jeg har for å være helt ærlig fundert på om det er verdt å selge noe som ikke er 100%. Vil han ha dem for 100kr + frakt er det ihvertfall en deal. Hvis ikke kan du få kjøpe, Chad.
Chad Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 Så lenge de ser helt normale ut når de sitter på, og at det er mulig å feste det som normalt, bare at dem mangler litt clips, så driter jeg en lang i det 100 kr er ingenting, så det er verdt et forsøk.
Chad Skrevet Juni 21, 2011 Skrevet Juni 21, 2011 Svar fra Pajoe hadde vært nice, trenger de ganske kjapt !
Nytern Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Skrevet Juni 22, 2011 Siden Pajoe har lest pm'en uten å svare får du handle, Chad. Pm kommer.
pajoe Skrevet Juni 23, 2011 Skrevet Juni 23, 2011 Det er riktig at jeg leste Pm'en din i går. Jeg overførte beløpet til din konto, og var i ferd med å skrive svar medfølgende kvittering fra nettbanken, da Nettlinjen til Stjelenor for ørtende gang gikk i stå. Beløpet burde være synlig på din konto i dag. Hvis Chad også har betalt , håper jeg en av oss får pengene tilbakeført. Beklager. Men feilen ligger hos Telenors elendige linjer. Synd at de er de eneste som tilbyr linje her i området.
Nytern Skrevet Juni 23, 2011 Forfatter Skrevet Juni 23, 2011 Ingen skade skjedd, Pajoe Nyrer sendes i morgen/senere i dag. Takk for handelen! Da er altså E39-nyrer solgt. E87 nyrer ligger her enda.
pajoe Skrevet Juli 3, 2011 Skrevet Juli 3, 2011 Da er de montert på konebilen. Selv takk for handelen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå