frode1 Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 Er det noen her som har montert dette? Kan en bruke e36 fjærene med tårnlager? Hvor stort innpress må en ha på felgene etterpå? Skulle også gjerne hatt 16" felger på bilen, noen forslag til noe som passer?
baremats91 Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 kan starte med å si en ting, 16" felger får du ikke på E36 M3 understell samme hva du gjør det har blitt montert M3 forstilling på E30 før så veit det går, men hva man må gjøre må noen andre svare på, vil du ha 5 bolt bak også kan du montere Z3 M-coupe bakstilling, mener det skal passe rett på E30 da det er samme opphenget
janerik171187 Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 kan starte med å si en ting, 16" felger får du ikke på E36 M3 understell samme hva du gjør det har blitt montert M3 forstilling på E30 før så veit det går, men hva man må gjøre må noen andre svare på, vil du ha 5 bolt bak også kan du montere Z3 M-coupe bakstilling, mener det skal passe rett på E30 da det er samme opphenget bilde av 16" felg på e36 m3 3.2 brems på e30 så det går. er vell sånn at man bruker 3.2 forstilling inkl bærearmer med e30 tårnlager, jeg kjøpte ferdig sett så ekke helt in i hvilke deler.
gkw89 Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 kommer mye ann på åssen felgen er lagd;) på 330mm- bremsekittet mitt går nesten 16" på til og med... skikkelig felg som avgjør.. men av deler tenker jeg du bare bruker hele forstillinga egentlig, kanskje bortsett fra travers'n evt... og bak kan du også bruke e36 compact, som sklir rett på...
frode1 Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Skrevet Juni 10, 2011 janerik171187 vet du hva de felgene heter? har du prøvd andre 16" felger på? er egentlig på jakt etter lettest mulig felg som passer, da de blir til banekjøring. ang bak så har jeg noen bærearmer fra e30m3 liggende, så tenkte å få til noe med disse og noen e34 bremsegreier som ligger og slenger
janerik171187 Skrevet Juni 11, 2011 Skrevet Juni 11, 2011 janerik171187 vet du hva de felgene heter? har du prøvd andre 16" felger på? er egentlig på jakt etter lettest mulig felg som passer, da de blir til banekjøring.ang bak så har jeg noen bærearmer fra e30m3 liggende, så tenkte å få til noe med disse og noen e34 bremsegreier som ligger og slenger er noe kopi greier på bildet der, kopi av org e30m3 16tomm bbs et eller annet men har noen rondell58 16" som passer på. og de org e30m3 16tommerne som passer på i tillegg til kopiene.
frode1 Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Skrevet Juni 14, 2011 fikk prøvemontert litt i dag, hjulet står litt langt bak, men det vil komme seg litt når jeg monterer eksentrisk foring regner jeg med. fikk tak i noen billige 16" felger i går som nesten passer. La i mellom en liten spacer og da ser det ut som det går. Noen som har forslag om hva slags fjærer som står på fjærbeinet her? Er det orginalt? Kunne ikke finne noe nummer på de, var kun den gule merkingen.. Bilen ble i hvertfall alt for høy og myk med disse.. Noen forslag til fjærer? Til banebruk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå