Gå til innhold

Min E21 323i 1981/ Bygger muskler..


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 118
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fikk en kompis i England til å kjøpe disse til meg. Vet ikke hvor han fikk de fra. Kan skjekke. Kommer på ca. 12-13000,- justerbart f og b.

Pluss rebound.. F og b..

Det blir litt for dyrt for meg akkurat nå.

Men hvis du har mulighet til og sjekke det opp og sendt meg en meld, så hadde det vært kjempe fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en kompis i England til å kjøpe disse til meg. Vet ikke hvor han fikk de fra. Kan skjekke. Kommer på ca. 12-13000,- justerbart f og b.

Pluss rebound.. F og b..

Det blir litt for dyrt for meg akkurat nå.

Men hvis du har mulighet til og sjekke det opp og sendt meg en meld, så hadde det vært kjempe fint.

Her finner du:

http://www.raceperformancemodified.com/ ... ilover-Kit

Lurte på disse selv,men valgte heller å lage selv med bilstein-dempere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mangler kun porter på garasjen så får vi prøve å strekke opp E21'en litt.. Har funnet rust under pakking til kofert. Og panser må sandblåses under. Har anskaffet et sett E21 recaro stoler. Disse må trekkes om.

Men med dette gjort er det ikke så mye mer å gjøre.. Mulig. S14 motor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måten JÅS beskriver blir nok et bedre sett. Bilstein er jo solide greier. Men det blir vel ikke justerbart bak. Usikker på kvaliteten på GAZ. Men til mitt bruk så holder dette.. Er ikke akkurat noe bane bil med denne motoren. Men vist det blir s14 så er jeg ikke redd for å teste redskapen. Har en annen bil til dette formålet. Så er ikke en slik bil jeg bygger. Dette skal bli en laaaav. Kruse bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...