Jås Skrevet August 26, 2011 Share Skrevet August 26, 2011 Du får han ikke til å lage et sett til vel?.. jeg har bytta de på armene,men vil ha stivere de store også. Fant også noen som hadde til stabstaget bak,men venter litt med det da jeg vurderer kraftigere stag fra TEP. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet August 26, 2011 Forfatter Share Skrevet August 26, 2011 Det kan jeg gjøre. Lager to sett da... Du mener de store pressa..?? I bakstilling..?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet August 26, 2011 Share Skrevet August 26, 2011 Det kan jeg gjøre. Lager to sett da... Du mener de store pressa..?? I bakstilling..?? De er skrudde på min sin...de store ytterst bak som holder hele traversen eller bjelken,den som bærearmene er festa på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet September 2, 2011 Forfatter Share Skrevet September 2, 2011 Litt bilder fra turen og hjemme i garasjen.. Venter på ferja fra mallorca til Barcelona Selve ferjen.. Grei den... Barcelona 8 timer senere.. Litt trøtt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet September 2, 2011 Forfatter Share Skrevet September 2, 2011 Hjemme i garasjen.. Som "ikke" er ferdig.... Fått på enkel grill.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet September 2, 2011 Forfatter Share Skrevet September 2, 2011 Skal ta noen fl. bilder når jeg har byttet vannpumpa og bilen er ny polert.. Ser ut som det er farge forskjeld på bildene. Men det er det ikke.. Panser skal sandblåses på innsiden å lakkes i vinter. sammen med frontplate og kanaler for å få vekk techtylen å lakkes hvitt... Kjørte 374 mil. med dekk fra 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet September 2, 2011 Forfatter Share Skrevet September 2, 2011 Ny bil kvitering.. her er alt dokumentert helt ned til lyspære bytte. satt inn i en perm. MR and MRS smitt røykte ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 fin denne da snorremann, kristoffer storebror fortalte du hadde hatt deg en tur gjennom europa i en e21 serru. hvor har du gjort av m3'n din da. ser ikke den i garasjen her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet September 2, 2011 Forfatter Share Skrevet September 2, 2011 Solgt... Litt leit... Men nye prosjekter på gang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet September 24, 2011 Share Skrevet September 24, 2011 Å herregud for en lekkerbisken du hadde der, hvor dro den? Hva var prisen? Gjerne på pm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet November 16, 2011 Forfatter Share Skrevet November 16, 2011 Den dro til Skien.. Ca. pris dyr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 fantastisk tilstand! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet November 24, 2011 Forfatter Share Skrevet November 24, 2011 Takk for det.. Holder på å montere garasjeporter så bilen ikke skal fryse i vinter.. Kjøpt inn en del stasj også. Så jeg har noe å gjøre i vinter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet Desember 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2011 Oppdatering.. Må få begynt på denne: Gaz GHA Coilover Kit. Justerbart camber/caster Fått tildbud om Org. E21 Recaro stoler. Vurderer dette,. Koster "kr" Foringer i bakstilling blir laget. Disse bli noe modifiser.. (en kompis som ordner dette) Stumme foringer i dynamo(org. Suger). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrStåle Skrevet Desember 31, 2011 Share Skrevet Desember 31, 2011 Nydelig bil. Artig tur heim! Skal du ikkje ha doble lykter framme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå