Næssen Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 Hei har i dag sliti med at bilen har levd sitt eget liv, merka det først når jeg skulle låse opp bilen, det skjedde ingen ting når jeg vridde nøkkelen, og etter en del forsøk fikk jeg låst opp førerdøra ihvertfall, sentrallåsen funka ikke, og det regna som faen, typisk at vindusviskerne ikke ville funke heller da, heller ikke takluka, og cd spillern fikk jeg ikke no liv i, etter å ha kjørt en stund, begynt alt å funke normalt igjen, helt til jeg stoppa og låste bilen, når jeg skulle ut igjen å kjøre skjedde akkurat det samme igjen ... Noen som har vært borti detta?..
ingard Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 http://www.bmwe34.net/E34main/Maintenan ... e_link.htm
Næssen Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Skrevet Juni 10, 2011 Takk takk, har trua på at du har finni feilen der gitt:)
ingard Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 Takk takk, har trua på at du har finni feilen der gitt:) Det er veldig vanlig. Hadde akkurat samme symptomene, og ble dritstressa. Sikringa går fordi den er gammel.
Næssen Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Skrevet Juni 11, 2011 Tok å titta litt på det i sta, men alt så jo greit ut i den svarte boksen?, er det noe spesielt man skal se etter?..
ingard Skrevet Juni 11, 2011 Skrevet Juni 11, 2011 Tok å titta litt på det i sta, men alt så jo greit ut i den svarte boksen?, er det noe spesielt man skal se etter?.. Den inneholder bare en stor sikring. Var den i orden?
Næssen Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Skrevet Juni 11, 2011 Ja, den var ikke ryki, var i bra stand den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå