Auvik Skrevet Juni 11, 2011 Skrevet Juni 11, 2011 Jeg får ikke startet bilen med reservenøkkelen.Satt i går og knotet med nøkkelen for å få den til å åpne dørene med knappene og plutselig mistet den startfungsjonen. Moderatoredit (S.Hafsmo): Endret topic for å inkludere spørsmål og biltype.
S.Hafsmo Skrevet Juni 12, 2011 Skrevet Juni 12, 2011 Kan være at nøkkelen er tom for strøm ja. Tror ikke den trådløse forbindelsen til EWS systemet fungerer uten at det er tilstrekkelig batteri i nøkkelen, og da vil ikke startsperren slå seg av.
Auvik Skrevet Juni 12, 2011 Forfatter Skrevet Juni 12, 2011 Hvordan skifter jeg batteri i nøkkelen.Ser nokså helstøp ut.
pedro Skrevet Juni 13, 2011 Skrevet Juni 13, 2011 Mener du da den lille (grå) nøkkelen? Den er helstøpt. Ikke batteri i den. De to store svarte har ett lite lokk på baksiden som vippes opp og der sitter det to små stjerneskruer som du skrur ut. Da kommer du til batteriet. Jeg har 4 nøkler til min E39 530dat- To store svarte med batteri. En grå som jeg ikke vet om går til tenningen og en svart som ikke har batteri, men som starter bilen(? mener jeg å huske). P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå