Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har en e36 coupe som jeg fikk noen problemer med igår.

Sikring nr 11 tror jeg det er, altså den som går til kjørelys venstre side. Så fort jeg setter på lyset, selvom det bare er parklys jeg setter på, så går sikringa. Noen som vet hva årsaken til dette kan være? Fjernlyset funker helt fint, men ikke nærlyset/kjørelyset- Og den sikringa går ikke til noe annet en lyset heller, så vet ikke helt hva jeg skal gjøre.

Er foresten orginale lykter med ettermontert xenon.

Håper på litt hjelp :)

Skrevet

Vært å undersøkt litt nå! Det funka plutselig i en 4-5 dager, å nå funker det ikke igjen.. Har også merket at høyre blinklys også slutter å virke noen ganger. Det foran. Ikke pære som har gått eller noe, noen ganger funker den

Skrevet

Tror nok ikke det er direkte xenonkittet som kødder. Men, sikker på at du har riktig størrelse på sikringen med tanke på xenonkittet? Kan være litt i grenseland, at motstanden varierer littegrann som gjør at sikringen ryker. Ellers høres det ut som en kortslutning.

Skrevet

er 7.5 sikring der, prøvde kjapt å putte inn en 10, og den røyk også med en gang. tror ikke det er det. Andre siden funker jo helt fint med 7.5 sikring. får bare lete meg frem da

Noen som vet det med blinklyset da? Noen ganger så funker ikke høyre blinklys foran, og plutselig en dag så funkker det. Det funker sånn ca 3 dager, også funker det ikke 3 dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...