M3 Yngve Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Grom film Oddis Kjøre stilen er sånn det må være Skal bli gøy se se Jørgen i den " kjipe" E21 han bygger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 LIKER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2011 Bra dere liker den, så var ikke alle timene med oppstykking av endeløse kameravinkler forjeves, hehe. E30 Meet er jeg ikke sikker på hvor mye jeg rekker av. Har spikret noe den dagen, men vet ikke hvor lang tid det tar. Stiller selvfølgelig neste år og jeg for både E21 og E34 til Nordmøre gjengen (om de ikke har finni seg nye prosjekt igjen da! ) Gatebil Rudskogen er nesten sikker på at ikke blir noe av. Muligens sept. Ellers så ser jeg at filmen min er den 124. mest sette av kjøretøy på hele youtube i går.... ...og den 7. mest sette av kjøretøy i Sverige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 Se der ja:) Knall bra film dette! Gjort med den giftgrønne da Vegard? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venbus Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 Hehe den grønne har æ enda å, men vurdere å sælg den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå