stef Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Har byttet innmat i en 535 LMM til 325, skal brukes på turboprosjekt. Er to tynne tråder som røk når jeg byttet. Prøvd å loddet de, men funket dårlig. Noen som vet om det går fint å bruke LMM`en uten at disse er på plass? Legger ved et bilde slik at det er litt enklere å skjønne hva jeg snakker om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stef Skrevet August 31, 2011 Forfatter Share Skrevet August 31, 2011 Noen som har peiling på hva de to tynne trådene er til ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dunderdo Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 Hva går de til da?? Går de bare sammen? I så fall kan du jo bare bytte ut den "tråden" i en annen tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stef Skrevet September 1, 2011 Forfatter Share Skrevet September 1, 2011 De går fra kontaktstikket på LMM`en ned på printplaten. Går ikke sammen nei. Skal være slik som på bildet, men de er ikke festet på kontaktstikket.. Prøvd å lodde de fast, men funket ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dunderdo Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 Det skal jo være bare to ledninger som går inn på lmm tror jeg, iaf når den er en så gammel lmm. Det er vel bare en variabel motstand den det gamle typen der, så hvis du måler motstanden lmm gir fra stengt til åpen med et multimeter. Så ser du hvordan den fungerer i praksis.... du kan også justere blandingen på motoren ved å justere fjæren på lmm... slapp fjær= feit... Stram= mager... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 De to ser ut som internpunkt 12 og 24 (internt nummerert i lmm, se tegningen) og er forholdsvis kritiske for funksjonen av lmm ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 di to er jo di som får signalet ifra selve åpninga på lmm.. uten disse så blir det som å kjøre uten lmm.. så det går dårlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stef Skrevet September 1, 2011 Forfatter Share Skrevet September 1, 2011 var jo umulig å lodde disse fast igjen. Får prøve å tenke ut noe lurt, vist ikke blir det ny LMM Men takk for oppklaringen!! Mvh Stefan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå