Gå til innhold

Spm. Ang. Innmat på en e30 LMM. Innmat fra 325 -> 535 LMM.


stef
 Share

Anbefalte innlegg

Har byttet innmat i en 535 LMM til 325, skal brukes på turboprosjekt.

Er to tynne tråder som røk når jeg byttet. Prøvd å loddet de, men funket dårlig.

Noen som vet om det går fint å bruke LMM`en uten at disse er på plass? Legger ved et bilde slik at det er litt enklere å skjønne hva jeg snakker om :P

gr539qxviv3yc08yxk6h.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Det skal jo være bare to ledninger som går inn på lmm tror jeg, iaf når den er en så gammel lmm.

Det er vel bare en variabel motstand den det gamle typen der, så hvis du måler motstanden lmm gir fra stengt til åpen med et multimeter. Så ser du hvordan den fungerer i praksis.... du kan også justere blandingen på motoren ved å justere fjæren på lmm... slapp fjær= feit... Stram= mager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...