Gå til innhold

Spm. Ang. Innmat på en e30 LMM. Innmat fra 325 -> 535 LMM.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har byttet innmat i en 535 LMM til 325, skal brukes på turboprosjekt.

Er to tynne tråder som røk når jeg byttet. Prøvd å loddet de, men funket dårlig.

Noen som vet om det går fint å bruke LMM`en uten at disse er på plass? Legger ved et bilde slik at det er litt enklere å skjønne hva jeg snakker om :P

gr539qxviv3yc08yxk6h.jpg

  • 2 months later...
Skrevet

De går fra kontaktstikket på LMM`en ned på printplaten. Går ikke sammen nei. Skal være slik som på bildet, men de er ikke festet på kontaktstikket.. Prøvd å lodde de fast, men funket ikke.

Skrevet

Det skal jo være bare to ledninger som går inn på lmm tror jeg, iaf når den er en så gammel lmm.

Det er vel bare en variabel motstand den det gamle typen der, så hvis du måler motstanden lmm gir fra stengt til åpen med et multimeter. Så ser du hvordan den fungerer i praksis.... du kan også justere blandingen på motoren ved å justere fjæren på lmm... slapp fjær= feit... Stram= mager...

Skrevet

De to ser ut som internpunkt 12 og 24 (internt nummerert i lmm, se tegningen)

og er forholdsvis kritiske for funksjonen av lmm ja ;)

ss0zcqnd2ypxve1g11jk.png

Skrevet

:x var jo umulig å lodde disse fast igjen.

Får prøve å tenke ut noe lurt, vist ikke blir det ny LMM :cry:

Men takk for oppklaringen!!

Mvh Stefan

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...