Bjørnar_ Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Skrevet Juni 15, 2011 Pris? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=29303020 Bumpidommpapapataratata!
spruddel Skrevet Juli 7, 2011 Skrevet Juli 7, 2011 Gratulerer/kondolerer med salg. Noen her som har kjøpt den? Den var så lekker den bilen din! Var det noe problem med dumper osv med 55/35?
Bjørnar_ Skrevet Juli 8, 2011 Forfatter Skrevet Juli 8, 2011 Tror ratt han som har kjøpt den befinner seg her på bimmers, men ikke helt sikker Ikke noe problemer i det hele tatt på normale veier. Rett og slett et supert oppsett å kjøre på syns jeg! Det er såpass stivt med kombinasjonen at det holder igjen rimelig bra i dumper osv. Men det blir en god del stivere enn med originalt M-understell
Bchris Skrevet Juli 29, 2011 Skrevet Juli 29, 2011 Eg er på forumet veit du Ingen aktiv forumskribent, men meget aktiv leser Har forresten gjordt mitt første tilskutt til nye skuta; Alu instrument ringer, det gjorde seg veeeldig for instrumentene. Blei mer sporty Passer godt på bilen og den får godt stell med gode, lange håndvasker både utenpå og inni, gjevnlig Er veldig fornøyd med bilen, meeeeget artig å kjøra, so far sa; "er jo gokart detta her!" syns senken er heilt perfekt og bilen er meget pen med desse felgane, men som du sjå har skrevet i ein annen tråd; Må ta da litt medro øve dei verste dumpane og hullene. og prøver helst å unngå da mesta av ugjevnheter for understellet sin skyld Lykke til med nyebilen, var pen å se til på bilda og real life forsåvidt
Bjørnar_ Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Skrevet Juli 31, 2011 Eg er på forumet veit du Ingen aktiv forumskribent, men meget aktiv leser Har forresten gjordt mitt første tilskutt til nye skuta; Alu instrument ringer, det gjorde seg veeeldig for instrumentene. Blei mer sporty Passer godt på bilen og den får godt stell med gode, lange håndvasker både utenpå og inni, gjevnlig Er veldig fornøyd med bilen, meeeeget artig å kjøra, so far sa; "er jo gokart detta her!" syns senken er heilt perfekt og bilen er meget pen med desse felgane, men som du sjå har skrevet i ein annen tråd; Må ta da litt medro øve dei verste dumpane og hullene. og prøver helst å unngå da mesta av ugjevnheter for understellet sin skyld Lykke til med nyebilen, var pen å se til på bilda og real life forsåvidt Godt å høre du er fornøyd! B-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå