Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 4 weeks later...
Skrevet

Tror ratt han som har kjøpt den befinner seg her på bimmers, men ikke helt sikker :-)

Ikke noe problemer i det hele tatt på normale veier. Rett og slett et supert oppsett å kjøre på syns jeg!

Det er såpass stivt med kombinasjonen at det holder igjen rimelig bra i dumper osv. Men det blir en god del stivere enn med originalt M-understell 8)

• 3 weeks later...
Skrevet

Eg er på forumet veit du ;) Ingen aktiv forumskribent, men meget aktiv leser :) Har forresten gjordt mitt første tilskutt til nye skuta; Alu instrument ringer, det gjorde seg veeeldig for instrumentene. Blei mer sporty :) Passer godt på bilen og den får godt stell med gode, lange håndvasker både utenpå og inni, gjevnlig :) Er veldig fornøyd med bilen, meeeeget artig å kjøra, so far sa; "er jo gokart detta her!" :P syns senken er heilt perfekt og bilen er meget pen med desse felgane, men som du sjå har skrevet i ein annen tråd; Må ta da litt medro øve dei verste dumpane og hullene. og prøver helst å unngå da mesta av ugjevnheter for understellet sin skyld :P Lykke til med nyebilen, var pen å se til på bilda og real life forsåvidt :P

Skrevet
Eg er på forumet veit du ;) Ingen aktiv forumskribent, men meget aktiv leser :) Har forresten gjordt mitt første tilskutt til nye skuta; Alu instrument ringer, det gjorde seg veeeldig for instrumentene. Blei mer sporty :) Passer godt på bilen og den får godt stell med gode, lange håndvasker både utenpå og inni, gjevnlig :) Er veldig fornøyd med bilen, meeeeget artig å kjøra, so far sa; "er jo gokart detta her!" :P syns senken er heilt perfekt og bilen er meget pen med desse felgane, men som du sjå har skrevet i ein annen tråd; Må ta da litt medro øve dei verste dumpane og hullene. og prøver helst å unngå da mesta av ugjevnheter for understellet sin skyld :P Lykke til med nyebilen, var pen å se til på bilda og real life forsåvidt :P

Godt å høre du er fornøyd! B-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...