Morten-st Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Kjøpte meg et sett med disse: http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_in ... 8&type=alt Monteringen gikk fint, men etter litt kjøring merka jeg at det var dugg i begge. Noen som vet om dette er noe vits å reklamere på? Lyktene er jo av plast og det er jo ikke så mye å forvente akkurat.. Søkte litt men fant ikke noe som var relatert til mitt problem.. Så, noen som vet noen triks evt for å eliminere duggproblemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Bor ett lite hull nederst i lampa og på laveste punkt:-) skal gjøre det i det ene blinklyset mitt selv:-) funket på den første bilen jeg hadde:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Er det ikke en lufteslange montert på baksiden av lampene? Den kan du i såfall ta av en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten-st Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 Mener det var et parr nipler som var lukket med tape bakom der ja, kan prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Eventuelt kan du smette inn slike små pakker du finner i bla. skoesker...de suger til seg fuktigheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten-st Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 Eventuelt kan du smette inn slike små pakker du finner i bla. skoesker...de suger til seg fuktigheten faktisk ikke dumt, men det dumme er jo at den blir liggene løst i lykten, ser sikkert veldig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Eventuelt kan du smette inn slike små pakker du finner i bla. skoesker...de suger til seg fuktigheten faktisk ikke dumt, men det dumme er jo at den blir liggene løst i lykten, ser sikkert veldig bra ut Jeg la to pakker i hver tåkelykt, bak reflektoren...så aldri noe til dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten-st Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 Skal dra på en skobutikk å se imorgen om jeg finner noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå