Tuborgs Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Har akuratt kjøpt meg drømmebilen e30 325ix, har jo hatt den noen dager og oppdager jo visse feil og mangler her og der, blir jo slik når man ikke legger ut mer en 22.000 ^^. fikk vite av min kjære for noen dager siden at det var vått i baksete, kjente på dette i dag å se hva jeg fant! lite hyggelig når denne ikke var tett, var utrolig mye vann, der var en liten damm men siden jeg har lert meg at jeg må ta vare på bil ble det å torke, pusse ned for så å legge på rustbeskyttende og lakk, deretter legge på lokk i en stor masse av silikon trykke plate ned i enda mer silikon etter på ble det å legge plast over lokket så nå skal det mye til før jeg må bruke 3 timer på å drive ut fukt igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 om du ikke finner mer rut enn det der ska deu være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 silikon er jo ikke no særlig mot metall da. det blir det rust av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuborgs Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2011 Oo ruster metall av silikon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 silikon inneholder mye rart. amoniakk i silikon vil reagere mot metall og skape rust. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Forumets dummeste rust reperasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 huff da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 ser for meg framtiden til denne 325ix'en ikke ser lys ut med sånne rustreparasjoner.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 rolig nå.. det var vel godt ment.. ikke rare problemet å fjerne dette, ta lærdom av det og fortsette vedlikehold.. Synes det er bra han gjør noe i allefall, ikke alle som tar vare på disse gamle kjelkene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Er vel bare lokket han har silikon rundt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuborgs Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 Forumets dummeste rust reperasjon, ja kan vel være får vel ta lærdom, har ikke fikset mye rust i mitt liv men trodde ikke at silikon ville reagere mot metall når der ligger både rustbeskyttende og lakk over? er jo bare rundt selve lokket jeg har hatt en stripe med silikon ikke noe som ligger direkte mot metall. Burde vel forsatt fjerne dette da ? pusse ned igjenn og heller sveise og kjøpe en pakning om dem finnest? lokket er jo helt ubrukelig nesten, kansje jeg bare skulle lage en ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 trodde det først var Heroin jeg det hvite.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuborgs Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 er nok bare papir du trodde det først var Heroin jeg det hvite.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Det kommer litt ann på hva slags silikon du har brukt, det finnes syrefri silikon også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 kjøp nytt lokk og pakning, det lokket skal vris på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå