Gå til innhold

Se hva jeg fant!

Tuborgs
 Share

Anbefalte innlegg

Har akuratt kjøpt meg drømmebilen e30 325ix, har jo hatt den noen dager og oppdager jo visse feil og mangler her og der, blir jo slik når man ikke legger ut mer en 22.000 ^^. fikk vite av min kjære for noen dager siden at det var vått i baksete, kjente på dette i dag å se hva jeg fant!

wb8oyvowleya9h0f8g1v.jpg

lite hyggelig når denne ikke var tett, var utrolig mye vann, der var en liten damm #-o men siden jeg har lert meg at jeg må ta vare på bil ble det å torke, pusse ned for så å legge på rustbeskyttende og lakk, deretter legge på lokk i en stor masse av silikon :twisted: trykke plate ned i enda mer silikon :twisted: etter på ble det å legge plast over lokket så nå skal det mye til før jeg må bruke 3 timer på å drive ut fukt igjen! :applause:

vnys2hqds8mey555vihr.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Forumets dummeste rust reperasjon, ja kan vel være :P får vel ta lærdom, har ikke fikset mye rust i mitt liv :lol: men trodde ikke at silikon ville reagere mot metall når der ligger både rustbeskyttende og lakk over? er jo bare rundt selve lokket jeg har hatt en stripe med silikon ikke noe som ligger direkte mot metall. Burde vel forsatt fjerne dette da :P? pusse ned igjenn og heller sveise og kjøpe en pakning om dem finnest? lokket er jo helt ubrukelig nesten, kansje jeg bare skulle lage en ny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...