johnja Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Noen som har lyst og kjøpe denne? Selges for rett pris, og det er ikke under 150` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 oh, ja, men nettopp ferdig med og betale på gammel morro.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 oh, ja, men nettopp ferdig med og betale på gammel morro.... Da er det jo bare å begynne på nytt................. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugan Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Flere bilder? Innvendig og bakende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 Flere bilder? Innvendig og bakende? Ps! enderør på eksos er ikke så langt ut som det ser ut som på siste bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Nei nei,. Hva skjer, skal du selge go vogna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Fin bil;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 Nei nei,. Hva skjer, skal du selge go vogna. Ja vi får se, kommer det et brukanes bud så........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy89 Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Off-topic: Var å kikka på den i går bak ved Bilia der. For ett smykke av en bil sier jeg bare! Liker helt klart BBS-hjula best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2011 Off-topic:Var å kikka på den i går bak ved Bilia der. For ett smykke av en bil sier jeg bare! Liker helt klart BBS-hjula best Takk for det, helt enig med deg om BBS-hjula, de er meget pene på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2011 I og med at det ikke er respons på salget, kan jeg jo vise fram båten jeg henta på fredag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Juni 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2011 Bilen ble solgt til førstemann som var og så den. Selvfølgelig ingen fra bimmers....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Lov å spørre hvor mye du fikk for herligheten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2011 Jeg fikk akkurat det jeg ville ha, ny eier får velge om han vil si hva det var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå