destroyy Skrevet Juni 14, 2011 Skrevet Juni 14, 2011 Hvor handler folk r-dekk til bilene sine ? å hva er å anbefale? toyo? federal? Det blir antageligvis i dimensjonen 205-40/17 på mine 8.5" rondell hjul Jeg er kun ute etter litt bedre grep forran, da bilen skal gå skrått forhåpentligvis!
todleif Skrevet Juni 16, 2011 Skrevet Juni 16, 2011 Skal du ha r-dekk eller mjuke gatedekk? Dekkonline har sikkert masse å velge imellom. Sjekk testene om grepet på tørr asfalt er bra. (viss det er det du er etter)
destroyy Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Skrevet Juni 16, 2011 Jeg skal kjøre litt sladd og er ute etter litt bedre grep en hva vanlige gatedekk gir..... kikket litt på federal 595 rs nå!
GeRo Skrevet Juni 16, 2011 Skrevet Juni 16, 2011 Kjøp et vanlig sommerdekk i premiumklassen, skal du spinne så får du ikke opp nok varme i framdekkene hvis du har R-dekk pga lite bremsing og lite G-krefter, et R-dekk har dårligere grep enn et vanlig dekk når det er kaldt. Det Federaldekket er sikkert godt nok, det er ikke et skikkelig R-dekk siden det har ganske høy TW det faller vel inn i kategorien Semi-R dekk, de er vel ganske billige også i forhold til skikkelige R-dekk.
Reset Skrevet Juni 22, 2011 Skrevet Juni 22, 2011 Jeg har kjørt med R888, har aldri kjørt dem skikkelig varm, men dem ligger rimelig godt på alikavell!: )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå