B1dik Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Hei. Forklaring av problem: Har siden i vinter vært plaget med alarmen på min 96 mod. 328iA Touring. Ble for en tid siden så ille at det tappet bilen fullstendig for strøm. Slik at hver gang jeg setter ifra meg bilen på natten, eller på jobb er batteriet flatt. Har nå vært hos merkeverksted, og fått diagnose på alarmen, som viste utslag på sensorer på begge bakdører, og bevegelsessensor. Men de kunne ikke finne noe galt med sensorene. Derimot fortalte de meg at det var fukt i dørken på førersiden, og at ledningene til sensorene går her, og at det mest sansynlig var ledningene som var eiret sund/ødelagt. Så til mitt spørsmål. Har noen link eller bilde av ledningsnettet til org tyverialarm? Og/eller har noen hatt dette problemet før? Og er det så enkelt som at det bare er å finne ledningen som ikke fungerer, og erstatte den? Min svigerfar mente at det også kunne være bare kontaktene i dørken som hadde eiret. Hvor ligger disse? Håper noen har mulighet til å hjelpe meg. Da jeg er sterkt avhengig av bil for å komme meg på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B1dik Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 Har tenkt på å koble ut hele alarmen, men som vi kan finne ut av, ved hjelp av google, er det ikke så enkelt som å bare klippe en ledning. Kobler man ut alarmen, vil ikke vindusheiser fungere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B1dik Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2011 Bump! Ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå