stianly Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Som topic sier:) det er ikke el vifta eller ac reima:s noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianly Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2011 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stronst Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 På min bil var det pakninga på innsugsmanifoilden som skapte lekkasje i vakumet. Brukte startgass for å finne ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianly Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2011 Hvor ligger denne? Noen fler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianly Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2011 Syns de skriker litt ja. Enkel måte å finne ut om de e dynamoen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Bruk stetoskop for å finne lyd fra dynamo eller servopumpe. Event. en skrutrekker inntil delen du tror lager lyd og legg øret inntil trekkeren. Sjekk etter lekkasjer som en oppi her sa, startgass rundt i hele motorrommet, kan fort lage skrikelyd det og. Forsvinner lyden når motor er varm, fortsetter den med turtallet etc. etc. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianly Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2011 Inbiller meg at den forsvinner når varm ja. Er ikke sikker på de me turtalle. Tror ikke de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 samme med min e36, forsvinner når bilen blir varm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianly Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2011 Skadlig å starte bilen uten multireim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 Uten multireim blir det ingen aktivitet på kjølevann da vannpumpen er drevet av denne. forsøk litt WD40 eller lignende på hjula som reima ligger på. Kan være at den ikke er stram nok og at ett av hjulene ligger skjevt osv som gjør at det gnikser. Er det litt fuktighet på vil det også kunne gi hyling. Jeg får litt fuktighet nå og da pga ørliten lekasje på radiatoren, men litt WD 40 på 2 av hjula som drivreima snurrer på "fikser" dette. du kan jo evt ta opp et lydklipp med mobilen eller lage en liten film og legge til her så kan folk høre selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 Ja det er nok multireim, kan være den strammeren. Fordi hvis lageret der er gåent så vil jo ikke det få smøring på grunn av forskjellige ting, har samme problemet jeg og det er ''strammeren'' til multireima. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianly Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2011 Sende bilen på oljeservice så får dem finne de ut. Men førdt tester jeg wd40 har lyttet til dynamo og vannpumpe med stetoskop var ingenting der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå