espulus Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Som topic sier.. Det skal bort Gi bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 Har også AE-lykter (sort) som skal selges.. Ledningene er avklippet, slik at disse må "loddes" sammen med skrukoblingen igjen.. EDIT: Tror også jeg har en stk. original felg typ 16" 225. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mloen Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 er de eksel til avtagbar krok på diffusoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2011 Nei, desverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnorekno Skrevet August 22, 2011 Share Skrevet August 22, 2011 Passer hengerfestet touring oxo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet August 22, 2011 Forfatter Share Skrevet August 22, 2011 Det er jeg ikke sikker på, men mener det skal passe ja. Er jo kun compact som har en annen "stuss" i E36-serien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet August 31, 2011 Forfatter Share Skrevet August 31, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet September 13, 2011 Forfatter Share Skrevet September 13, 2011 Hører ikke noe mer fra "kjøper", så prøver igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Pris på diffuseren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet September 13, 2011 Forfatter Share Skrevet September 13, 2011 Pm : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Bilde av lyktene? Gjerne PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maggi808 Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 har du diffuseren enda? hvor mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2011 Tror kanskje jeg har den liggende enda.. Skal sjekke det i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Desember 5, 2011 Share Skrevet Desember 5, 2011 Pris på diffuseren evt? Og et bilde takk, mtp stand osv:) stian.b0rresen@gmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2011 Har brudd i foten, så kommer meg ikke opp på garasjen, men skal sende faren min dit en tur i kveld eller i morgen Pris er jeg ikke sikker på, og stand på den er bra, men skal få tatt et bilde uansett Ble brukt bare i 1-2 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå