Gå til innhold

Takst på 520i.

Marius5PA
 Share

Anbefalte innlegg

5 dager etter jeg kjøpte meg en e39 520i, ble jeg påkjørt av et geni som hadde sovnet bak ratte slik at den ble rammeskeiv å skal nå kondemneres :(

Når jeg nå leter etter ny, ser jeg at det var et kupp siden jeg ikke finner en som er i nærheten av like bra som den jeg kjøpte. Å siden jeg var så uheldig å forsnakke meg å fortelle forsikringsselskapet til hr. brillejesus som kjørte på meg, hva jeg betalte for den, sliter jeg nå med å få det jeg vil ha for bilen min.

Derfor tenkte jeg at noen bmw-fans med peiling kunne hjelpe meg å få en god takst :) Siden saksbehandleren insisterte på bevis at bilen er verd mer...

Det var en e39 520i 97 mod:

- xenonlys

- 174000 km på telleren.

- m-fanger.

- et latterlig strøkent, svart skinninteriør, å pianolakk.

- ny radiator.

- strøken motor å drivverk. ingen lyder som ikke hører hjemme what so ever.

- Noen få riper i lakk.

- ny lakkerte dører.

Alle kommentarer settes stor pris på :)

6imp8ebn2q03qbkgr1rs.jpg

7idpieqxpuhuue0cgk6l.jpg

yaesnv6yyuviyn3upek0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får det bilen blir takstet til av forsikrings selskapet til han som kjørte på meg. Har til nå fått bud på 69085,-

Men som jeg har sett til nå må jeg ha mer får og få en bil av samme standar å kmstand.

Eneste jeg har funnet av e39 i samme prisklasse, har som regel gått rundt jorda et imponerende antall ganger eller har "småfiks" -.-'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Listepris på preface E39 er fryktelig lavt, så jeg ville vært fornøyd med tilnærmet 70000 for den :)

Kanskje du kan krangle deg opp til 75-78 hvis du påstår hardnakket at bilen var strøken. Var det noe spesielt med utstyr i den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta et kjapt søk på finn.no så du kan sammenligne tilsvarende biler. Er gjennomsnittet høyere har du lett en god sak. Er prisen lavere, må du finne på noe bedre. Det var på denne måten verdien ble fastsatt på volvoen fra 97 jeg hadde siden den var for gammal for å finne listepris.

En 97 modell er nok ikke mye verdt, men lav km og interiøret hjelper jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...