SSM Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Har noen nesten nye orginale E36M3 skiver og klosser liggende som jeg aldrig kommer til å bruke. Dette er ikke den flytende type skiver, men stod på en 3.2l bil. Etter min dømmekraft er ikke dette kjørt mange KM etter det var montert. Skivene har jeg sandblåst og lakkert så de ikke ruster sånn med en gang. Jeg har kjørt med dette i noen dager på min bil i mens jeg ventet på nye skiver og klosser. Klossene er av Apec fabrikat, som er en OEM produsent etter hva jeg har Googlet meg fram til. Skivene har jeg ikk funnet noe nummer eller navn på. Selges for 1000kr pluss frakt for alt samlet. Eller bud på enkelt deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 Opp, kan leveres på Gatebil Rudskogen Juli Det dreier seg om fram bremsene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 22, 2011 Forfatter Share Skrevet August 22, 2011 hopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 22, 2011 Share Skrevet August 22, 2011 Har du et sett bremseklaver til e36 m3 liggende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 22, 2011 Forfatter Share Skrevet August 22, 2011 Nope Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 22, 2011 Share Skrevet August 22, 2011 Nei du bruker vel de selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 22, 2011 Forfatter Share Skrevet August 22, 2011 Ja det skal jeg love deg jeg gjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 25, 2011 Forfatter Share Skrevet August 25, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 1, 2011 Forfatter Share Skrevet November 1, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 17, 2011 Forfatter Share Skrevet November 17, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Veldig billig, skulle solgt litt før vettu, så hadde jeg handlet av deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2011 Har hatt de til salgs sia juni.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Whaaaaat! Hjalp ikke du meg med å finne skiver til 3literen min da? Skulle nevnt disse, så hadde du nok blitt kvitt dem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå