sufii Skrevet Juni 17, 2011 Skrevet Juni 17, 2011 Hei, har lagt merke til et problem, og det er at tåkelyset i baklyktene står konstant på, og når jeg trykker inn bryteren for tåkelys bak så skjer det ingenting, lampa i dashen lyser fremdeles. Men noen ganger når jeg kjører så dimmer lampa for tåkelys og forsvinner noen ganger, men den kommer og går som den vil. Hva kan være galt?
danihaue Skrevet Juni 17, 2011 Skrevet Juni 17, 2011 har samme problem med min e36 93 mod.. jeg kobla noen neon lys på bryteren så er nok det som er problemet at kanskje bryteren ikke tålte det eller noe sånt...
hao Skrevet Juni 17, 2011 Skrevet Juni 17, 2011 Har hatt samme problem. Jeg drev å trykte på denne bryteren en og annen gangen og plutselig gikk det av og siden har jeg ikke rørt den. Alternativet er å skifte bryteren eller koble den helt ut.
sufii Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Skrevet Juni 17, 2011 Aha, takk for svar. Men kan prøve å bytte denne bryteren. Så får vi se hvordan ting går
sufii Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Skrevet Juni 22, 2011 Prøver å bytte ut tåkelys bryteren, med en jeg hadde liggende fra en annen bil, men det hjalp tydeligvis ikke. Samme problem. Ingen reaksjon, kan trykke på knappen flere ganger uten noe reaksjon til lyset i dashen.
KKise Skrevet Juni 22, 2011 Skrevet Juni 22, 2011 Finn reléet til tåkelysene å sjekk om det har hengt seg opp.
sufii Skrevet Juni 23, 2011 Forfatter Skrevet Juni 23, 2011 Testet releet, og denne klikker bare inn på tåkelys framme. Men en ting er rart her også, tåkelys lampen framme lyser ik (den grønne), bare den gule/orangsje for tåkelys bak. Releet klikker ik når j prøver å slå av eller på tåkelys bak. Prøvde et annet relee som stod litt lengre bortenfor tåkelys releet, d var av samme type, men samme problem.
hao Skrevet Juni 23, 2011 Skrevet Juni 23, 2011 Testet releet, og denne klikker bare inn på tåkelys framme. Men en ting er rart her også, tåkelys lampen framme lyser ik (den grønne), bare den gule/orangsje for tåkelys bak. Releet klikker ik når j prøver å slå av eller på tåkelys bak. Prøvde et annet relee som stod litt lengre bortenfor tåkelys releet, d var av samme type, men samme problem. Hvis lampa lyser fordi releet er gåent så har releet hengt seg opp slik at det går strøm hele tiden gjennom det, selv om det ikke får styrestrøm. Da vil det ikke klikke i det slik det vanligvis gjør.
sufii Skrevet Juni 23, 2011 Forfatter Skrevet Juni 23, 2011 Men jeg tviler på at begge releene jeg testa er ødelagte?
thoffern Skrevet Juni 23, 2011 Skrevet Juni 23, 2011 er de ettermonterte? for da kan forje eieren ha kobla dem på kjørelysa... det var gjort på min, å sånn skal det jo ikke være:P
hao Skrevet Juni 23, 2011 Skrevet Juni 23, 2011 Men jeg tviler på at begge releene jeg testa er ødelagte? Sorry. La ikke merke til at du prøvde et annet rele. Da er det sterke indikasjoner på at releet får styrestrøm fra bryteren konstant. Altså bryterfeil
sufii Skrevet Juni 23, 2011 Forfatter Skrevet Juni 23, 2011 De er mest sannsynlige ettermonterte. Men nei, de er ikke koblet til kjørelysa. Er ganske sikker på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå