spruddel Skrevet November 22, 2011 Forfatter Share Skrevet November 22, 2011 Ikke min skyld at de ikke har lastet opp bilder av bilene sine her. Jeg kan da ikke gå gjennom hele forumet for å finne biler Fliid sin visste jeg om fra før og flere som nevnte den, derfor kom den med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Ok, dette var ikke ment som kritikk. Beklager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Jeg skrev også på forrige side til deg johnja at dette gjelder kun touringer, som det står i topic. De to bilene du henviser til er vel ikke touringer? Ble brått usikker selv, men går ut ifra de hadde blitt nominert om de hadde vært det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Ja, da dummet jeg meg ut her, beklager igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 22, 2011 Forfatter Share Skrevet November 22, 2011 Ikke noe problem Tok det ikke som kritikk Var jo bare et tips fra din side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Ja, det var ment som det. Men det er jo også fine biler som er med da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Johnja, vi mangler den nyeste børsa di her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Jojo, men syns ikke jeg kunne tipse om det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 22, 2011 Forfatter Share Skrevet November 22, 2011 Det gjør vi faktisk. Den nye strøkne M5'n hans! Selvfølgelig kunne du tipse om det. Bare å legge ut bilde av den, så kan jeg legge den til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Den M5'en er jo bare rådeilig da!! Drømmebilen hva gjelder E34, men som mange andre kan jeg ta meg råd til å kjøpe den, men ikke holde den ved like slik som den fortjener. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Får legge inn bilde av`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 22, 2011 Forfatter Share Skrevet November 22, 2011 Faen, trodde jeg kunne legge til en ny jeg, men nå ble den gamle fjerna. Men jeg husker ca de gamle, så det går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Noen fler av vår familietralle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Hvis du endrer på avstemning så mister du alle stemmene som har kommet inn Folk får heller få ut finger'n hvis de vil ha med bilen sin enn at du endrer på avstemninga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 22, 2011 Forfatter Share Skrevet November 22, 2011 Jeg fant ut det. Men husker ca hvordan det var før det endret seg, så skal være ganske store overraskelser for at det blir endret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå