spruddel Skrevet November 23, 2011 Forfatter Share Skrevet November 23, 2011 Ja, da viser det seg at KingB fortsatt leder den nye avstemingen og ledet den gamle ganske mye også. Oppdaterer med E36 snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Thumbs up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 30, 2011 Forfatter Share Skrevet November 30, 2011 Da vant Bjørnar sin (KingB) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 30, 2011 Forfatter Share Skrevet November 30, 2011 Prøvde å lage ny vote nå, men når jeg lager den, så kommer det bare opp mange av de gamle svaralternativene og mange av de samme flere ganger osv.. Hva skjer med det a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Da vant Bjørnar sin (KingB) Yeah! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 RoaldJ sin er finest av e36ene iaf... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 Syns RoaldJ sin er fin, men Bjørnar sin trekker det lengste strået for min del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2011 Ja, som dere ser, så er det ganske mye surr på voten, vet ikke hva det er jeg.. Sikkert endret voten for mange ganger for hva bimmers klarer Hvertfall så gjelder Bjørnar_ Dr_S RoaldJ Mange av RoaldJ ser jeg, men stem på en, så plusser jeg bare sammen. Stemmer på Ajern ser jeg bort ifra EDIT: Ser nå at det er 4 av hvert navn, men for hver stemme, så stemmer man på alle 4 like, så da går avstemmingen greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 Alle er jo fine. Men Roald j trekker det lengste strået for han har den feteste fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 Måtte jo stemme Bjørnar sin siden det er gamlebilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 Falt for Bjørnar_ sin jeg. Hadde det beste helhetsinntrykket i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Desember 20, 2011 Share Skrevet Desember 20, 2011 Stoppet det opp her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2011 Hehe, min tid til overs forsvant Men snart har jeg litt tid, så da er det neste karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Desember 27, 2011 Share Skrevet Desember 27, 2011 Savnet denne tråden selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathiasgranberg Skrevet Desember 27, 2011 Share Skrevet Desember 27, 2011 Skjønner ikke helt hvordan dere vurderer dette? burde jo vært bilder av interiøret også ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå