ealoken Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 kjøp deg e34 535 motorledningsnett, bytt tps og kjøp deg en KDFI boks, dette er plug n play, kommer ferdig med map. så kan du gjøre alt selv. www.ksr.as har slike bokser. Ledningsnett kan du sikkert skaffe selv
Positiv Skrevet September 1, 2011 Forfatter Skrevet September 1, 2011 Hei Erik Takk for tipset, da det jeg er mest skeptisk til er mappinga, da de som monterer datasprut ofte får problemer med at motoren ikke går som den skal. Og da blir man avhengig av at man har tilgang til en som har greie på det, for justeringer etc. Noe jeg helst vil ungå. Så det du nevner med og anskaffe en kdfi løsning som er ferdig mappet, høres ikke dumt ut. Har sendt Kimmit Sport Racing en mail med div. spørsmål, og venter på svar. Forstår at du har montert det selv, og har du noen erfaringer og dele med hvordan det fungerer i praksis. Noen problemer, etc. Fikk du foresten bolten jeg lånte av deg. Ble avlevert til en av de som jobber i skranken. Takk Mvh Bent
Morty999 Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 bare å si ifra, så kan jeg mappe event for deg..
Positiv Skrevet September 1, 2011 Forfatter Skrevet September 1, 2011 Jo, takk Morten. Det er notert. Mvh Bent
ealoken Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 Fikk bolten ja. Ikke vært noen problemer, og den trenger egentlig ikke og mappes da det skal ligge et org mapp i boksen.
Azeton Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 Fikk bolten ja.Ikke vært noen problemer, og den trenger egentlig ikke og mappes da det skal ligge et org mapp i boksen. Jeg kan ikke skryte av mappene som ligger i de boksene.. Bilen min ville ikke starte en gang.
Positiv Skrevet September 1, 2011 Forfatter Skrevet September 1, 2011 Fikk bolten ja.Ikke vært noen problemer, og den trenger egentlig ikke og mappes da det skal ligge et org mapp i boksen. Jeg kan ikke skryte av mappene som ligger i de boksene.. Bilen min ville ikke starte en gang. Hei Så hva tror du det kommer av at Erik sin motor startet uten problemer, mens din ikke fikk start. Greit og høre om litt erfaringer med Kdfi boksen. Ellers har du noen diy på dette med montering av datasprut. Mvh Bent
Morty999 Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 det kan bare være feil mapping det.. er ikek mye som skal til for att motoren ikke starter
Positiv Skrevet September 2, 2011 Forfatter Skrevet September 2, 2011 det kan bare være feil mapping det.. er ikek mye som skal til for att motoren ikke starter Ja, det er vel slik det henger sammen. Et annet spørsmål som vel ikke er så lett og gi en konkret pris på. Men hva mener du en en motor og kasse som skal komme fra en 635csi. hvor motoren er en 3.5l med oljekjøler og kasse med første ned. Er vel den som heter 262cr. Både motor og kasse skal fungere greit, men begge deler har stått lagert i en del år, så de må gåes over. Selger ønsker kr. 3500,- for motor og gir. Mvh Bent
Morty999 Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 bare å kjøpe!. folk selger di kassene for 6-7000 bare
Positiv Skrevet September 2, 2011 Forfatter Skrevet September 2, 2011 bare å kjøpe!. folk selger di kassene for 6-7000 bare Ok. Takk skal du ha. Mvh Bent
Positiv Skrevet September 2, 2011 Forfatter Skrevet September 2, 2011 kjøp deg e34 535 motorledningsnett, bytt tps og kjøp deg en KDFI boks, dette er plug n play, kommer ferdig med map. så kan du gjøre alt selv. http://www.ksr.as har slike bokser. Ledningsnett kan du sikkert skaffe selv Er det noen årgang på ledningsnettet som er mere riktig enn andre. Eller er det det samme hvilken e34 535 det kommer fra. Og er Tps fra en m50, event. hvilken motorstørrelse. Takk. Mvh Bent
Morty999 Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 led nettet er likt sålenge du får tak i fra en m30 uten EML.. e34 og e32 har dette, tps til m50 kan brukes, men da må du lage en adapterplate så du får skrudd den fast.
Positiv Skrevet September 2, 2011 Forfatter Skrevet September 2, 2011 led nettet er likt sålenge du får tak i fra en m30 uten EML.. e34 og e32 har dette, tps til m50 kan brukes, men da må du lage en adapterplate så du får skrudd den fast. Du skriver Tps fra m50 kan brukes. Men er det ikke slik at det er den som skal brukes, eller har jeg missforstått. Og hva er Eml? Og her er svar jeg fikk fra Ksr: klart dette krever justeringer.det ligger bare ett grunnmap inne for og starte.dem er satt opp for 3.5 L m30 fra 88 og nyere.du kan bruke m50 Tps på den.Fordelen er at du kan fintune bensin og tenning(gjennon PC)om du ønsker kan du bruke dette på turbo også. Mvh Bent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå