BMWE39turbo Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 Vil ha bedre sub så vurderer å kjøpe meg en BILLIG "basspakke" fra JBL. Blir et billig et i første runde da pengene blir brukt til annet på bilen akkurat no. Er orginal BMW business anlegg i for øyeblikket , bilen er en E39 02 mod. Såg litt på denne: http://cdon.no/elektronikk/jbl_gto_bass ... i-14466550 Lurer på om dette er et greitt første kjøp? enkel å kople til? Og korleis er lydeffekten/sub effekten på den? Kan absolutt ingenting om anlegg så tips og hjelp taes imot med stor takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 Vil ha bedre sub så vurderer å kjøpe meg en BILLIG "basspakke" fra JBL. Blir et billig et i første runde da pengene blir brukt til annet på bilen akkurat no. Er orginal BMW business anlegg i for øyeblikket , bilen er en E39 02 mod. Såg litt på denne: http://cdon.no/elektronikk/jbl_gto_bass ... i-14466550 Lurer på om dette er et greitt første kjøp? enkel å kople til? Og korleis er lydeffekten/sub effekten på den? Kan absolutt ingenting om anlegg så tips og hjelp taes imot med stor takk! Hei har selv den jbl subben.. den spiller bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2011 Hei, ja har hørt meget godt om JBL, så trur eg skal bestille meg en sånn, prisen var no ikkje til å forakte heller. Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 Det følger nok ikke med ledninger.. Skal du bruke bmw spillern?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2011 Tenkte å bruke bmw spillern ja til eg kjøper ny hvertfall, blir dette et problem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 Det er ikke noe problem.. Då henter bare signal fra høyttalerne bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 Se her: http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f ... stereo+e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2011 Er vel ikkje umulig å få det til, sjølv når en aldri har vore borti anlegg før Har heldigvis et par kompiser som kan litt meir enn meg. Får sjå ka en får til. Takk for hjelpa hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 18, 2011 Share Skrevet Juni 18, 2011 Den pakka der er tilnærmet ubrukelig, suben er "ok", men forsterkeren er alt for liten til å drive den suben noe særlig, bortkasta penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juni 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2011 Noken andre pakker eller sub og forsterkere som er brukelig da? Trenger gjerne noke med litt lyd og bass da eg kommer til å ha den i bagasjerommet. Men innenfor en rimelig pris , helst 4000 og under, siden eg nett har handlet inn en haug av andre ting til bilen og penger vokser ikkje på trær.. Edit: lurer på om eg skal ta en tur til Ice audio i førde å få dem til å sette sammen noke, en kompis som anbefalte det så får prøve, sparer vel gjerne frakt også da, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Juni 18, 2011 Share Skrevet Juni 18, 2011 Hvis det er et midlertidig anlegg kan du kjøpe brukt. Finnes mye som er nesten nytt til priser under det halve. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juni 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2011 Ja tenkte på det å kjøpe brukt. Men spørst jo litt korleis det har blitt brukt før og tenker eg? Uansett, skal sjekke mulighetene litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Juni 18, 2011 Share Skrevet Juni 18, 2011 Ja tenkte på det å kjøpe brukt. Men spørst jo litt korleis det har blitt brukt før og tenker eg? Uansett, skal sjekke mulighetene litt. Har skiftet litt biler i det siste og i den forbindelse kjøpt 3 forskjellige anlegg brukt å vært heldig. Det har vært bare forsterker og subb da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Juni 18, 2011 Share Skrevet Juni 18, 2011 Samme sub, men bedre forsterker. http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå