Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil ha bedre sub så vurderer å kjøpe meg en BILLIG "basspakke" fra JBL. Blir et billig et i første runde da pengene blir brukt til annet på bilen akkurat no. Er orginal BMW business anlegg i for øyeblikket , bilen er en E39 02 mod.

Såg litt på denne: http://cdon.no/elektronikk/jbl_gto_bass ... i-14466550

Lurer på om dette er et greitt første kjøp? enkel å kople til? Og korleis er lydeffekten/sub effekten på den?

Kan absolutt ingenting om anlegg så tips og hjelp taes imot med stor takk! :)

Skrevet
Vil ha bedre sub så vurderer å kjøpe meg en BILLIG "basspakke" fra JBL. Blir et billig et i første runde da pengene blir brukt til annet på bilen akkurat no. Er orginal BMW business anlegg i for øyeblikket , bilen er en E39 02 mod.

Såg litt på denne: http://cdon.no/elektronikk/jbl_gto_bass ... i-14466550

Lurer på om dette er et greitt første kjøp? enkel å kople til? Og korleis er lydeffekten/sub effekten på den?

Kan absolutt ingenting om anlegg så tips og hjelp taes imot med stor takk! :)

Hei

har selv den jbl subben.. den spiller bra..

Skrevet

Er vel ikkje umulig å få det til, sjølv når en aldri har vore borti anlegg før :P Har heldigvis et par kompiser som kan litt meir enn meg. Får sjå ka en får til. Takk for hjelpa hvertfall :beer:

Skrevet

Noken andre pakker eller sub og forsterkere som er brukelig da? Trenger gjerne noke med litt lyd og bass da eg kommer til å ha den i bagasjerommet. Men innenfor en rimelig pris , helst 4000 og under, siden eg nett har handlet inn en haug av andre ting til bilen og penger vokser ikkje på trær.. :P

Edit: lurer på om eg skal ta en tur til Ice audio i førde å få dem til å sette sammen noke, en kompis som anbefalte det så får prøve, sparer vel gjerne frakt også da, hehe.

Skrevet
Ja tenkte på det å kjøpe brukt. Men spørst jo litt korleis det har blitt brukt før og tenker eg? Uansett, skal sjekke mulighetene litt.

Har skiftet litt biler i det siste og i den forbindelse kjøpt 3 forskjellige anlegg brukt å vært heldig.

Det har vært bare forsterker og subb da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...