Gå til innhold

Erfaringer med JBL

Anbefalte innlegg

Vil ha bedre sub så vurderer å kjøpe meg en BILLIG "basspakke" fra JBL. Blir et billig et i første runde da pengene blir brukt til annet på bilen akkurat no. Er orginal BMW business anlegg i for øyeblikket , bilen er en E39 02 mod.

Såg litt på denne: http://cdon.no/elektronikk/jbl_gto_bass ... i-14466550

Lurer på om dette er et greitt første kjøp? enkel å kople til? Og korleis er lydeffekten/sub effekten på den?

Kan absolutt ingenting om anlegg så tips og hjelp taes imot med stor takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ha bedre sub så vurderer å kjøpe meg en BILLIG "basspakke" fra JBL. Blir et billig et i første runde da pengene blir brukt til annet på bilen akkurat no. Er orginal BMW business anlegg i for øyeblikket , bilen er en E39 02 mod.

Såg litt på denne: http://cdon.no/elektronikk/jbl_gto_bass ... i-14466550

Lurer på om dette er et greitt første kjøp? enkel å kople til? Og korleis er lydeffekten/sub effekten på den?

Kan absolutt ingenting om anlegg så tips og hjelp taes imot med stor takk! :)

Hei

har selv den jbl subben.. den spiller bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noken andre pakker eller sub og forsterkere som er brukelig da? Trenger gjerne noke med litt lyd og bass da eg kommer til å ha den i bagasjerommet. Men innenfor en rimelig pris , helst 4000 og under, siden eg nett har handlet inn en haug av andre ting til bilen og penger vokser ikkje på trær.. :P

Edit: lurer på om eg skal ta en tur til Ice audio i førde å få dem til å sette sammen noke, en kompis som anbefalte det så får prøve, sparer vel gjerne frakt også da, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tenkte på det å kjøpe brukt. Men spørst jo litt korleis det har blitt brukt før og tenker eg? Uansett, skal sjekke mulighetene litt.

Har skiftet litt biler i det siste og i den forbindelse kjøpt 3 forskjellige anlegg brukt å vært heldig.

Det har vært bare forsterker og subb da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...