pedro Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 Hei I det siste har jeg hatt en summe/ dure lyd i selve klimapanelet på min Alpina B3 97desember/98. Bilen har 2sone klima m resirkulering. Blir summende lenger etter at jeg har tatt ut nøkkelen/låst. Klimapanelet ble byttet pga pixelfeil og samme summing for 1,5 år siden. Er dette en kjent feil på displayet eller er det noe galt med feks jordingen i min bil? Noen som vet? Dette irriterer meg veldig. P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.Therese Skrevet Juni 18, 2011 Share Skrevet Juni 18, 2011 Det ligger en tings der inni som hele tiden monitorerer temperaturen din, og den "lever" pirk litt borti den, støtt den opp med en tygegummi, eller lev med lyden. jeg har den selv men bare i perioder. Samme system på saab 9000 og det er der jeg hentet erfaring fra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleo Skrevet Juni 18, 2011 Share Skrevet Juni 18, 2011 Det er nok den lille viften som trekker inn kupeluft du hører. Den starter med en gang du åpner døra. Du kan demontere panelet og trekke av viftebladet (det er som et lite skovlehjul) og rense og smure lager og bladaksling. Jeg tipper lyden da forsvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Juni 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2011 Hei Stemmer dette der, ser det ut til. Jeg skal prøve å rense eller bytte den fra en med pixelfeil. P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Juni 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2011 Dro panelet forsiktig ut av konsollen og da hørtes det ut som om en metallfjær/tingest fallt ned mot teppet bak konsollen. Har prøvd å finne noe der nede, men finner bare ledninger. Sitter det fjærer på sidene av displayet som har falt av? Typisk min flaks. skal reparere noe og ender opp med å måtte reparere eller kjøpe nytt. Selvgjort er ofte dyrt Er vel bare å få demontert framre del av midtkonsollen da vel i tillegg til alt annet jeg må gjøre Nå har også radio/cden min mistet pixler på 3de tallet i displayet. Lar dette seg fikse? Viser feks nå FM 10:.9 eller Tra:k 3. Jeg orker ikke slikt i min bil. Takker for svar her. Pirkeper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå