Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir vel nødt å lage en aldri så liten prosjekt-tråd om "ny-bilen" siden min gode gamle E28 ble solgt i fjor høst, uten prosjekt-tråd.. Som dere kansje ser, så gjenstår mye arbeid.. Jeg regner med att bilder er populært, så jeg får vel legge ut noen:) Først noen av den gamle gode, så noen av det som har foregått siden den ble solgt.. Specs i 6-serien er: M30b35 med cp-stempler, ppf-råder, stödgördel, copperring-toppakning, 94borr, m7 kam, hd vipper, steg1 fjærer, ppf grenrør, 7175 precision-turbo, griffin radiator, vannkjølt ic, girkasse er 850csi (brand new), E28/34 bakstilling, sviktstålakslinger, 4 stemplet 750 bremser foran M5 3,8 bak.. :)uy8mi739c55j8nvkwj7w.jpgfydohv71qt7cgs5alg38.jpgnnc2x78k55l0qppn4rvd.jpgeq5q5ls1c83xsq523onn.pnghttp://images.bimmers.no/files/ho5a8bi1szgyq7b8bitl.jpguvt1mnpakappe68biel7.jpgsg9ib0pbdbhjbymbteqc.jpg2wgf83zyu5vijge7ts0w.jpgnpvk007kajadlw6bxy52.jpgj9v6105tpgvlfgih6qg5.jpgxn189juikosfc5vmiup8.jpg2cd75gae3tlrgkc9fsr2.jpg1qtgm79zvwvqu937nzlt.jpg:P

Skrevet

dette må følges med på, må bare bli gromt. har selv kjørt den 635 endel når den gikk i kr.sund!

Skrevet

Ta der bli knallbra det Vidar! :) ka ti ska me svæse girkasså? :)

Trond rune gikk se på en v12 med turbo som står i en volvo no igår. Hadde faktisk så jævlig som 500nm på 2000 omdr den...!! :twisted:

Sku snakke mæ karænj og få vite litt specs han. :)

Skrevet
Blir bra dette her! Thumbs up!

Blir den shadowline eller hva er planen der?

Blir nok å prøve med blanke lister og mørkere grå ala hartge i første omgang:)

Skrevet
Ta der bli knallbra det Vidar! :) ka ti ska me svæse girkasså? :)

Trond rune gikk se på en v12 med turbo som står i en volvo no igår. Hadde faktisk så jævlig som 500nm på 2000 omdr den...!! :twisted:

Sku snakke mæ karænj og få vite litt specs han. :)

Sku prøvd å fått gjort det snart! Ja, få litt V12 specs, så fer me fyrt igang å bygge litt på den au, så gutn ikkje møsta motivasjon:D

Skrevet
Den E28'n er den råeste jeg har sett!! Så det lover jo bra for 6serien :)

Lykke til!

hehe, hadde noen timer på den.. nye eier driver å jobber med mer effekt for tia tror jeg:)

Skrevet
Skal du selge den frontspoileren?

herlig bil, savner gamle E24en min....

den skal nok ikke selges da det skal full m-optikk på bilen:) men vet om en annen fanger viss det skulle være int..

Skrevet
Skal du selge den frontspoileren?

herlig bil, savner gamle E24en min....

den skal nok ikke selges da det skal full m-optikk på bilen:) men vet om en annen fanger viss det skulle være int..

Du vet ikke av M- sideskjørter? Trenger det til min bil. [-o<

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...