joggis Skrevet Mai 25, 2012 Skrevet Mai 25, 2012 selger du det gamle svinghjule ditt nå? er det evt enkelmasse?
Oberland Skrevet Mai 25, 2012 Forfatter Skrevet Mai 25, 2012 selger du det gamle svinghjule ditt nå? er det evt enkelmasse? Ligger til salgs enda det! Til samme pris;)
Oberland Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Skrevet Juni 1, 2012 Da har det endelig skjedd noe merkbart her Tok turen til Joachim M5 og fikk tigget litt idag! Først skar han jaggu av turboen min!Men etter en stund såg det slik ut Så var det trykkrøret som ble helt ferdigSå innsug og spjeldOg til slutt dumpen Ligger også an til å bli litt forandringer på datasprut-fronten! Skulle få bytte inn den jeg har mot nytypen som nettopp har kommet (nira i7), så da kan jeg kjøre fullsekvensielt! Så nå håper jeg å få den igang før "mappeguruen" skal ut på havet igjen om 1mnd
Oberland Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Skrevet Juni 1, 2012 Nice!Det kommer seg! Men det blir naturligvis mere finish etterhvert.. Men vil få alt til å funke skikkelig før jeg begynner å tenke for mye på det
Oberland Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Skrevet Juni 1, 2012 Har forresten også bestemt meg for å selge gullklumpen min Jeg kommer seriøst til å hylgrine når denne bilen drar VET jeg kommer til å angre meg helt totalt fordervet, men får trøste seg med att 6eren kan bli desto råere.. viewtopic.php?f=56&t=206053
bmwtussan Skrevet Juni 2, 2012 Skrevet Juni 2, 2012 Begynner og ta form den 6 serien din nå. Blir sinnsykt rå den bilen din. (Er bare LITT sjalu)
Mjørgen Skrevet Juni 2, 2012 Skrevet Juni 2, 2012 Sjå der ja! Ta bli saker;) Bli sjukt rått ta vidar! i må få sitte på en tur når du he fyre den opp
Oberland Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Skrevet Juni 3, 2012 Begynner og ta form den 6 serien din nå. Blir sinnsykt rå den bilen din. (Er bare LITT sjalu) Det nermer seg sakte men sikkert! Blir gledelse å få igang (forhåpentligvis)
Oberland Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Skrevet Juni 3, 2012 Sjå der ja! Ta bli saker;) Bli sjukt rått ta vidar! i må få sitte på en tur når du he fyre den opp Selfølgelig ska du få det
Oberland Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Skrevet Juni 3, 2012 makalaus han der så kappa synn turbon din!=) Pinade type det gitt!
Svendsen Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 Forventer video når du skal starte den hehe! blir kjempe bra!! über gromt prosjekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå