Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Shadowline er jo alltid gromt da :P

Alltid og alltid..

Det er bare fordi noen har funnet ut at shadowline er kulest og krom (originale greier generelt) er søppel. Shadowline ser bra ut på så mangt, E24 også med de riktige fargene men personlig er jeg veldig svak for krom. "Alle" skal jo ha shadowline for tiden, men det er dog ikke så ofte man ser det på E24. :)

Skrevet

Jeg syns att f.eks E28 "må" ha shadowline, men det blir ganske annerledes med E24.. Men på den andre side igjen så passer lachs-silber og svarte lister ekstremt godt sammen syns jeg.. Men får se etterhvert hva jeg finner ut:)

Skrevet

Jeg er i de fleste tilfeller mest fan av krom, men det kommer veldig an på fargen på bilen, felgvalg osv... Ser for meg at shadowline kan tukle med linjene i det flotte e24 karrosseriet... :? Lachssilber og shadowline funker jo på e28, men som du sier trenger det ikke å funke like godt på e24...

fant dette bildet av en i Nogarosilber m/shadowline

http://www.e-24.ru/files/4320/e24_nogaro_silver.jpg

Dekorstripen langs siden redder litt av "utrykket" her føler jeg...

Denne m/ shadow var æsj, synes jeg :P

http://www.e-24.ru/files/4339/e24_misano_red.jpg

naaa...blir "platt" med shadowline :P

http://www.e-24.ru/files/4354/e24_macao_blue.jpg

KROM KROM KROM! :D

Vet ikke om du har sett bilde av den helt sorte tyske e24n? med sorte DE osv.. Den ser litt sint ut da, skal innrømme det :P

MoePower kan sikkert legge ut bilder av den :P

Skrevet

6 serie er definitivt en klassiker som kler krom ja! Spørs om jeg får prøve med krom først, å viss jeg ikke blir fornøyd så får jeg forandre på det:D Takker for innspill og bilder dralle! Å da regner jeg med det blir blanke fine lister på 745n også?:)

Skrevet

Sølvfarga biler blir sånn enten eller, jeg synes de passer like godt med crom som med shadowline.

Mørke og røde biler er i mine øyne de som passer best med shadow.

Har ett shadowlinesett til E28 liggende på boden til den dagen jeg finner på å kjøpe en :)

Skrevet

Det er klart krom kan blir gromt det også om man kjører det hele veien =) Men jeg vil TRO at mange som går fra krom til shadowline er også av den grunn at orginale krommet er blitt stygt og kromme på nytt er vel dyrt? å billigere å lakkere sort. Men dette var bare en rask tanke jeg gjorde meg nå ;)

Skrevet

Sort E24 med shadowline:

3481357962c2286aa125be.jpg

Sort E24 med krom:

09_lilleh_138.jpg

Full M-pakke og shadowline:

L-BMW-M6-2.jpg

Shadowline:

img_0040.jpg

Krom:

3539524576_9cbb929cd7.jpg

Noen "med og uten" bilder. :)

Syns krom bidrar bedre til å fremhever linjene, mens shadowline blir litt mer "sterilt".

De har jo på en måte 50/50 shadowline/krom originalt siden kromlistene er rammet inn av sorte gummi/plastlister. Enkelte steder er faktisk de sorte listene bredere enn kromlistene som i bunn og grunn er ganske smale på E24'ene. Men det er DU som bygger bil og ikke oss, så bygg den slik du føler du selv blir fornøyd med den. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...