Oberland Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Skrevet Mars 7, 2012 Må si meg enig med knut olestad het altså.. Var jævli tøff den hel-svarte her også, men med den fargen jeg skal ha blir det iallefall å prøve med krom til å begynne med:) Takker for fine innspill og bilder og skal prøve å komme med en bilde-update i løpet av helgen, for da skal det jobbes!
Oberland Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Skrevet Mars 7, 2012 Men en ting er iallefall sikkert! det blir null side-blinkers og oransje fram-blinkers!
Pedi Skrevet Mars 7, 2012 Skrevet Mars 7, 2012 Men en ting er iallefall sikkert! det blir null side-blinkers og oransje fram-blinkers! Liker...
Oberland Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Skrevet Mars 20, 2012 Har desverre vært stillstand etpar uker, å det irriterer meg endel! Men tia har ikke strekt til.. Men clutch/motordelene skal være klare til henting pluss att Joachim M5 har vært så snill å sveise girkassa mi, så det går litt fremover uansett:) Har fremdeles ett mål om å komme meg på hoved-gatebiltreffet med den.. Men ting tar tid, så det gjenstår virkelig å se:D
Frode G Skrevet Mars 20, 2012 Skrevet Mars 20, 2012 Heisann men hel svart, bilr bare heilt porr.. sklir rett inn på topp 10 med en gang!..
Frode G Skrevet Mars 20, 2012 Skrevet Mars 20, 2012 ja i va å tok en kikk på na kasse sveisinga shø Frode G
Oberland Skrevet April 1, 2012 Forfatter Skrevet April 1, 2012 Får vel oppdatere litt igjen! Har ikke skjedd allverden i det siste pga utrolig mye annet å gjøre, men nå kom vinteren tilbake for fullt, så da var det bare å lure seg en tur i garasjen igjen:D Har hentet girkassen igjen hos Joachim, å den såg bra ut den! Sterk som brennvin! Har også fått tilpasset alle (5!) radiatorene, samt skjært litt ut for å få plass til div slanger.. Har tilogmed montert kjøler til bensin istedenfor venstre tåkelys:) Får vel slenge ved noen bilder Men det spøker kansje for kjøring denne sesongen også, for jeg fikk så jæævlig til baksmell på skatten att jeg frykter det stopper opp litt på pengene...
Mjørgen Skrevet April 2, 2012 Skrevet April 2, 2012 Off bak smell e nåkkå dritt!> ka som gjenstår før den e oppe og går da?
Oberland Skrevet April 2, 2012 Forfatter Skrevet April 2, 2012 Off bak smell e nåkkå dritt!> ka som gjenstår før den e oppe og går da? Ja, iallefall i denna klassen!:/ Det gjenstår egentlig mykje mindre enn ka det ser ut som! Veiv/svinghjul og clutch osv e klart til henting og montering, girkasse ferdig, bakstilling ferdig! Så det gjenstår mest montering heldigvis:) lage eksos å koble datasprut(innkjøpt), å da e det nesten bare hokus pokus mapping:D Men veit fra før att det blir mange småting som kosta peng i innspurten..
Svendsen Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 Nå skjer det ting baksmell er no dritt, men det går over hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå