Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må si meg enig med knut olestad het altså.. Var jævli tøff den hel-svarte her også, men med den fargen jeg skal ha blir det iallefall å prøve med krom til å begynne med:) Takker for fine innspill og bilder og skal prøve å komme med en bilde-update i løpet av helgen, for da skal det jobbes!:D

• 2 weeks later...
Skrevet

Har desverre vært stillstand etpar uker, å det irriterer meg endel! Men tia har ikke strekt til.. Men clutch/motordelene skal være klare til henting pluss att Joachim M5 har vært så snill å sveise girkassa mi, så det går litt fremover uansett:) Har fremdeles ett mål om å komme meg på hoved-gatebiltreffet med den.. Men ting tar tid, så det gjenstår virkelig å se:D

• 2 weeks later...
Skrevet

Får vel oppdatere litt igjen! Har ikke skjedd allverden i det siste pga utrolig mye annet å gjøre, men nå kom vinteren tilbake for fullt, så da var det bare å lure seg en tur i garasjen igjen:D Har hentet girkassen igjen hos Joachim, å den såg bra ut den! Sterk som brennvin!a9x7k0kj80c2ty6poecu.jpg Har også fått tilpasset alle (5!) radiatorene, samt skjært litt ut for å få plass til div slanger.. Har tilogmed montert kjøler til bensin istedenfor venstre tåkelys:) Får vel slenge ved noen bilder :roll:cq4clc672pt76ciwk1zh.jpgu56qtcknkiyjnh65jvcc.jpgup2nzq2nknkzvq2zirpq.jpgeqhnfdibal7zl7dszyfg.jpgfb8txwqzzhqeqn89emv9.jpg Men det spøker kansje for kjøring denne sesongen også, for jeg fikk så jæævlig til baksmell på skatten att jeg frykter det stopper opp litt på pengene... :x

Skrevet
Off bak smell e nåkkå dritt!>:) ka som gjenstår før den e oppe og går da?

Ja, iallefall i denna klassen!:/ Det gjenstår egentlig mykje mindre enn ka det ser ut som! Veiv/svinghjul og clutch osv e klart til henting og montering, girkasse ferdig, bakstilling ferdig! Så det gjenstår mest montering heldigvis:) lage eksos å koble datasprut(innkjøpt), å da e det nesten bare hokus pokus mapping:D Men veit fra før att det blir mange småting som kosta peng i innspurten..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...