Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dynamo check! Takk MJørgen :D Måtte til med en skjøt på downpipen for å ha sjans å få den ut av bilen.. Trangt skal det være :lol:3wb1ywnbvu94mz2t9n5u.jpg Så lurer jeg på om noen har en mening om plasseringa av oljetemp-sensoren! Er litt redd olja skal bli for stillestående der, da det ikke er noe sirkulasjon.. Noen som har prøvd noe lignende?q5b2ejg0afphvucpzam6.jpg Oljefordelingsblokka er forresten GS-performance, å den var ikke dum!

Skrevet

blir vel mer riktig vis du lager til noe på oljefilterhuset, der du har valgt og plasere det er også der oljetrykket er lavest. på min m30b35 viser den null på tomgang men våkner med litt gass

Skrevet
blir vel mer riktig vis du lager til noe på oljefilterhuset, der du har valgt og plasere det er også der oljetrykket er lavest. på min m30b35 viser den null på tomgang men våkner med litt gass

Var egentlig derfor jeg plasserte trykksensoren der.. Men det må da være iallefall over en halv bar der siden oljelampen slokner! For det er jo der den originale sitter.. Men jeg tenkte mest på temp-sensoren siden det blir lik null sirkulasjon der..

Skrevet

Var egentlig derfor jeg plasserte trykksensoren der.. Men det må da være iallefall over en halv bar der siden oljelampen slokner! For det er jo der den originale sitter.. Men jeg tenkte mest på temp-sensoren siden det blir lik null sirkulasjon der..

Fungerer bra og ha trykk sensorn der, vil ju vite hur høyt trykk det er der det er minst trykk.

Jeg hade temp sensorn plassert likt som du har førrige sesong men det fungerte ikke så bra, har montert den på ett t-kryss ut fra oljefiltret sammen med oljetilførsel til turbon nå istede og det fungerer bedre.

Før øvrigt ett kult prosjekt du har her

Skrevet

Fungerer bra og ha trykk sensorn der, vil ju vite hur høyt trykk det er der det er minst trykk.

Jeg hade temp sensorn plassert likt som du har førrige sesong men det fungerte ikke så bra, har montert den på ett t-kryss ut fra oljefiltret sammen med oljetilførsel til turbon nå istede og det fungerer bedre.

Før øvrigt ett kult prosjekt du har her

Enig ang. trykksensor ja! Var redd for det med tempsensor, så har allerede flyttet den til bunnpanna! Å der bør det bli bra..:) Takker for innspill og positive kommentarer:)

Skrevet

Var endelig å hentet godis-delene idag :) Svinghjul, clutch, tilton clutchventil(så nå kan du slappe av Frode G) :D ARP til svinghjulet og svikstålakslinger :D:Dgm8h6bm1fu82zvxbvn6d.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...