E28 Power Skrevet Juli 31, 2012 Skrevet Juli 31, 2012 Fikk lagd på mål med plugghetter osv,bare send de en mail,så får du et slags diagram så fyller du bare ut lengder og type plugghetter å sånn der
HagenJR Skrevet Juli 31, 2012 Skrevet Juli 31, 2012 Jææævlig med dille-arbeid før lakkering! Har fått flyttet braketter, helsveist litt her og der, og ellers tilpasset alt! Så nå er det å pelle alt i småbiter igjen å begynne å pusse.... Noen som vet hvor man får kjøpe skikkelige pluggledninger? Enten på mål, eller til h.s på M70 V12 siden det passet utmerket [ Bilde ] Får vel kjøpt på metervis hos GS Kjøpte noen lengder til M70 motoren min Jasså ja! Plugghetter og? Takk for tipset Plugghetter også ja
Oberland Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Skrevet Juli 31, 2012 Fikk lagd på mål med plugghetter osv,bare send de en mail,så får du et slags diagram så fyller du bare ut lengder og type plugghetter å sånn der Genialt dude!
///MoePower Skrevet Juli 31, 2012 Skrevet Juli 31, 2012 Kjøpte magnecor pluggkabler til mx'n min, har fungert bra i flere år de nå!
Oberland Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Skrevet Juli 31, 2012 Kjøpte magnecor pluggkabler til mx'n min, har fungert bra i flere år de nå! Godt å høre!
Oberland Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Skrevet Juli 31, 2012 Har forresten fått gjort endel idag og! Koblet opp vakum-stasjon med tilbehørSå kom jeg plutselig på att jeg skulle felle fuelcellen ned i reservehjulsbrønnen! Å det gikk jo selfølgelig ikke uten videre.. Måtte til med litt skjæring og sveising.. Skal få knekt til en platebit i morgen å få sveist det sammen igjen, så kommer med flere bilder da..Så tilslutt hengte jeg opp en liten oljekjøler som skal på diffkjølinga.. Må vel prøve å gjøre det enkelt med elektrisk pumpe, og AV/PÅ bryter i første omgang..
Pedi Skrevet Juli 31, 2012 Skrevet Juli 31, 2012 Gode greier dette. Hvor fikk du pumpe fra? (til diffen)
Oberland Skrevet August 1, 2012 Forfatter Skrevet August 1, 2012 Gode greier dette. Hvor fikk du pumpe fra? (til diffen) jaa, jeg hadde ikke tenkt å skjære i bilen, men sjekket litt og fant ut att den brønnen kan skaffes og er heller ikke allverden å bytte senere viss det skulle være nødvendig... Å det er jo greit å få litt vekk den tanken så.. Pumpe har jeg ikke fått tak i enda, men vet biltema har en, evt summit: http://www.summitracing.com/parts/TIL-40-525/ Er det kjøling originalt på Alpinaen din?
Oberland Skrevet August 1, 2012 Forfatter Skrevet August 1, 2012 Blir forresten å lage samme opplegg på girkasse viss dette funker! Pluss å pynte litt opp med svarte AN-koblinger:)
knut_olestad Skrevet August 1, 2012 Skrevet August 1, 2012 Er det ikke like kjapt å slenge på en termostatbryter på diffen når du likevel er i gang?
TerjeA Skrevet August 1, 2012 Skrevet August 1, 2012 Dette begynner å se bra ut! Har du noen specs på den turboen du skal brulke eller?
Oberland Skrevet August 1, 2012 Forfatter Skrevet August 1, 2012 Er det ikke like kjapt å slenge på en termostatbryter på diffen når du likevel er i gang? Absolutt! Men trur det får bli vintersyssel:) Må prøve å få den i gang før "godværsesongen" er over
Oberland Skrevet August 1, 2012 Forfatter Skrevet August 1, 2012 Dette begynner å se bra ut! Har du noen specs på den turboen du skal brulke eller? Takk for det Det er en precision 71/75 med a/r 96 eksoshus http://server.pure-pf.com/webshop/ppf_webshop2/catalog/product_info.php?products_id=853&osCsid=05b3ae0870f5ebafb05532bcdb73a3b9
TerjeA Skrevet August 1, 2012 Skrevet August 1, 2012 Den er så svær ja.. Har du noen peiling på korti du kommer til å få lading?
Oberland Skrevet August 1, 2012 Forfatter Skrevet August 1, 2012 Den er så svær ja.. Har du noen peiling på korti du kommer til å få lading? Usikker på når trykket kommer, men har sett lignende oppsett som har funket svinbra! Produserer mye eksos M30n vet du, så tror det kommer til å funke godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå