Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jææævlig med dille-arbeid før lakkering! Har fått flyttet braketter, helsveist litt her og der, og ellers tilpasset alt! Så nå er det å pelle alt i småbiter igjen å begynne å pusse.... Noen som vet hvor man får kjøpe skikkelige pluggledninger? Enten på mål, eller til h.s på M70 V12 siden det passet utmerket :lol:[ Bilde ]

Får vel kjøpt på metervis hos GS :) Kjøpte noen lengder til M70 motoren min :)

Jasså ja! Plugghetter og? Takk for tipset :)

Plugghetter også ja :)

Skrevet
Fikk lagd på mål med plugghetter osv,bare send de en mail,så får du et slags diagram så fyller du bare ut lengder og type plugghetter å sånn der :)

Genialt dude!

Skrevet

Har forresten fått gjort endel idag og! :applause: Koblet opp vakum-stasjon med tilbehørqdi5wt0zjnhp2hs9clvr.jpgjei11s74092of88i25uv.jpgSå kom jeg plutselig på att jeg skulle felle fuelcellen ned i reservehjulsbrønnen! Å det gikk jo selfølgelig ikke uten videre.. Måtte til med litt skjæring og sveising.. Skal få knekt til en platebit i morgen å få sveist det sammen igjen, så kommer med flere bilder da..ws34pthjij8ejpvpx9fv.jpgSå tilslutt hengte jeg opp en liten oljekjøler som skal på diffkjølinga.. Må vel prøve å gjøre det enkelt med elektrisk pumpe, og AV/PÅ bryter i første omgang.. :)2x13ux0gl2ngqg3gpt0j.jpg

Skrevet
Gode greier dette. Hvor fikk du pumpe fra? (til diffen)

jaa, jeg hadde ikke tenkt å skjære i bilen, men sjekket litt og fant ut att den brønnen kan skaffes og er heller ikke allverden å bytte senere viss det skulle være nødvendig... Å det er jo greit å få litt vekk den tanken så.. Pumpe har jeg ikke fått tak i enda, men vet biltema har en, evt summit: http://www.summitracing.com/parts/TIL-40-525/ Er det kjøling originalt på Alpinaen din?

Skrevet
Er det ikke like kjapt å slenge på en termostatbryter på diffen når du likevel er i gang? :)

Absolutt! Men trur det får bli vintersyssel:) Må prøve å få den i gang før "godværsesongen" er over :lol:

Skrevet
Den er så svær ja.. :) Har du noen peiling på korti du kommer til å få lading? :)

Usikker på når trykket kommer, men har sett lignende oppsett som har funket svinbra! :D Produserer mye eksos M30n vet du, så tror det kommer til å funke godt :twisted:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...