Joachim_M5 Skrevet August 1, 2012 Skrevet August 1, 2012 Jeg hadde en Borgwarner med 72mm kompressor på min m30, husker ikke turbin i farta. Jeg hadde også større a/r på eksos, og jeg hadde full ladd (1,6) på 4500 omdr. Regner med Vidar sin er betraktelig lettere å få i gang, pluss at Vidar har mer volum.
Oberland Skrevet August 1, 2012 Forfatter Skrevet August 1, 2012 Jeg hadde en Borgwarner med 72mm kompressor på min m30, husker ikke turbin i farta. Jeg hadde også større a/r på eksos, og jeg hadde full ladd (1,6) på 4500 omdr. Regner med Vidar sin er betraktelig lettere å få i gang, pluss at Vidar har mer volum. Ja, du hadde vel 3,2. Jeg har 3,6.. Bør vel begynne å ta brukbart i oppå 3-tallet en plass får jeg håpe:)
Oberland Skrevet August 1, 2012 Forfatter Skrevet August 1, 2012 Fått gjort ferdig reservehjulsbrønnen.. Skal få meg tak i en bit med rustfri plate i morgen å lage varmeskjold mot eksosen:)
Oberland Skrevet August 2, 2012 Forfatter Skrevet August 2, 2012 Att det gåår an å bli så sveiseblind!! Takk for kommentar dralle og tiseth!
TerjeA Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 Ahhahah! Digg å vere sveiseblind! Arbeidet ditt SER bra ut! hoho
Joachim_M5 Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 Att det gåår an å bli så sveiseblind!! Takk for kommentar dralle:) Vi andre bruka en fin sak som kalles sveisemaske når vi sveisa, funka særdeles bra! Kjøpte akkurat ei ny sjølblendende 3M maske på Molde Jarn no, dritbra. bellig au..!
Oberland Skrevet August 2, 2012 Forfatter Skrevet August 2, 2012 Att det gåår an å bli så sveiseblind!! Takk for kommentar dralle:) Vi andre bruka en fin sak som kalles sveisemaske når vi sveisa, funka særdeles bra! Kjøpte akkurat ei ny sjølblendende 3M maske på Molde Jarn no, dritbra. bellig au..! Bråka ette? Skulle hatt ei sjølblendende ei ja, så hadde det nok blitt litt flittigare brukt.. Du veit, skal bare punkte litt osv osv..
Pedi Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 Att det gåår an å bli så sveiseblind!! Takk for kommentar dralle:) Vi andre bruka en fin sak som kalles sveisemaske når vi sveisa, funka særdeles bra! Kjøpte akkurat ei ny sjølblendende 3M maske på Molde Jarn no, dritbra. bellig au..! Ja, det er jaggu ikke mange gangene jeg tar en snarvei å "skal bare" uten sveisemaske... Sveiseblink er ikke noe jeg trakter etter. Men for oss så fremdeles ser, Mr Oberland, så ser dette bra ut
///MoePower Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 Kjenner til det der med å "skal bare", hva sveising angår.. Det er kanskje derfor synet mitt ikke holder så godt mål bestandig, hehe.. Men så er det jo egentlig litt fint også, for da trenger man ikke å være så nøye med looken
Mjørgen Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 Att det gåår an å bli så sveiseblind!! Takk for kommentar dralle og tiseth! Å faen d e jævlig! Hatt d 3 ganger sjøl! Bli d nåkkå drekking på rocken i helga da Vidar?
Oberland Skrevet August 2, 2012 Forfatter Skrevet August 2, 2012 Att det gåår an å bli så sveiseblind!! Takk for kommentar dralle og tiseth! Å faen d e jævlig! Hatt d 3 ganger sjøl! Bli d nåkkå drekking på rocken i helga da Vidar? Må prøve på det ja! Satse på ein tur Laurdag! Riv hus-fest med de da eller?
Kristian Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 Dumt i ikkje kan i helga, hadde lett rivd huset ditt Jørgen!
Joachim_M5 Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 Att det gåår an å bli så sveiseblind!! Takk for kommentar dralle:) Vi andre bruka en fin sak som kalles sveisemaske når vi sveisa, funka særdeles bra! Kjøpte akkurat ei ny sjølblendende 3M maske på Molde Jarn no, dritbra. bellig au..! Bråka ette? Skulle hatt ei sjølblendende ei ja, så hadde det nok blitt litt flittigare brukt.. Du veit, skal bare punkte litt osv osv.. DU som e bråkebøttå tå oss to!! I trur me fekk trua ned 3M-maskå ned i 1500 på jarnvarå.. Mæ flammelakkering og greier..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå