Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er TEMMELIG sikker på att jeg er den personen på hele jorda som har mest lyst til å begynne å bygge Z3 coupe med snikturbo nå :cry:bpqpukuw1p7peh9hhcw1.jpg Hadde blitt et vanvittig lett bygg.. God plass til alt som trengs :applause: Tenkte jeg skulle begynne å demontere litt på 740en idag, å trur du ikke det ble et aldri så lite "gassheng" på vei inn da!? :lol:mwpfk8by2k356p3v1wkr.jpg

• 2 weeks later...
Skrevet

Har vært lite skriverier og dårlig med oppdatering i det siste.. Har drevet med elektrisk og slik kjedelig opplegg, så har egentlig vært lite å skrive om.. :shock:jmcv327idnjpz7s4dw0u.jpgn18nttofbzigivlwqn1j.jpg:shock: Noen som er intr i FELGER? :lol: 12*20" beregnet til E60. Passet ikke heelt på 6eren :lol:

Skrevet

Helt sjefs... Men måtte ha bredda skjermene over felgene, ikke skvisa på et tråsykkeldekk for å få det dumme strekket liksom...

Skrevet
grei bredde på felgene, hadde de vært 17" så hadde jo de vært perfekt

Det går bra for høyden sin del, har bare jekka felgen høyt oppi hjulhuset :roll:

Helt sjefs... Men måtte ha bredda skjermene over felgene, ikke skvisa på et tråsykkeldekk for å få det dumme strekket liksom...

Måtte hatt 305 eller noe da ja! :lol: Men blir ikke noe skjermbredding på denne.. Har trua på enten de jeg har til den, eller "RSer" i 17" Men siden jeg har store mengder med nye "gatebildekk" i 18", så blir det vel å slite med Hartgehjula tenker jeg:) (som står på Z3en for tia)a9af7qr4h8wr9f9d2fu2.jpg

Skrevet

+1, det der er en trend jeg aldri helt har skjønt meg på.

Skulle til å si at jeg begynner vel å bli gammel, men det gjør jeg jo ikke.. :P

Skrevet

Fikk laget merker i senterlokka..71gne2gg0wqrgdi52j7r.jpghrabm3mtyqavvtfj7h9b.jpg Føler jeg har lite å skrive om her nå men :lol: Det skjer iallefall ting med 6-serien og, men ingenting som vises noe særlig. Har koblet opp ekstra målere/instrumenter b.l.a :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...