Oberland Skrevet September 21, 2012 Forfatter Skrevet September 21, 2012 Da ble hartge felgene solgt.. Forslag til nye noen? Har vel egentlig bestilt GS-retro, men kom gjerne med forslag! Har forresten ordna meg helgearbeid! Kjøpte en E46 M3 tannstang (fra høyreratta) av "1M-Yngve" som jeg må prøve å få på plass Skal bli arti å se om det er rå å få riktige hjulvinkler etterpå.. Dvs spredning i sving osv..
joggis Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 Da ble hartge felgene solgt.. Forslag til nye noen? Har vel egentlig bestilt GS-retro, men kom gjerne med forslag! Har forresten ordna meg helgearbeid! Kjøpte en E46 M3 tannstang (fra høyreratta) av "1M-Yngve" som jeg må prøve å få på plass Skal bli arti å se om det er rå å få riktige hjulvinkler etterpå.. Dvs spissing i sving osv..[ Bilde ] legg gjerne ut bilder av prosessen, har planer om å gjøre det samme på min e34. Vet _anders sin m5 har det.
Oberland Skrevet September 21, 2012 Forfatter Skrevet September 21, 2012 Det blir endel custom, b.l.a å legge styrestaget under "svingarmen" å bruke uniballs ser det ut som, men tror det skal bli gull!
Jørgen-A Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 Har blitt en trend med snudde m3 tanstenger nå jaas skulle tatt copiwright på den der patenten
ealoken Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 Velkommen i klubben Jeg skal få laget nye plater under fjørbeina med innflyttet styrestag og med 20mm spacer av plata under fjørbeinet så forstillings geometrien blir rett :)9
M3 Yngve Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 Har blitt en trend med snudde m3 tanstenger nå jaas skulle tatt copiwright på den der patenten Å jeg leverer alle M3 stengene Godt de blir brukt til noe fornuftig
Oberland Skrevet September 21, 2012 Forfatter Skrevet September 21, 2012 Ja, mange som har gjort det tydeligvis, men jeg har aldri sett bilder! Men jeg får legge ut noen her da iallefall.. Konge med motorfester i rammevangen 2 sek så er forstillinga nede Her er da min måte å gjøre det på.. Fant ut hvor tannstanga måtte stå, så for å få den noen lunde i grei vinkel mot rattstammen måtte jeg vinkle den litt. Skar derfor ut av traversen endel og sveiste inn noen grove flattjern så jeg hadde å lage gjenger i. Å vipps så satt den der! Gjorde også dette for å få den lenger fram, så vinkelen på styrestaget skulle bli bra.. Men jeg har ei utfordring med stabstaget! Tror ikke det går å ha det under styrestaget. Da blir det isåfall jævli lavt! Men vet ikke om det går å ha det over heller.. Får fintenke på det i morgen Fikk satt inn skikkelige seter i Z3en og tidl idag Bare å lakke dørtrekka nå så!
Oberland Skrevet September 21, 2012 Forfatter Skrevet September 21, 2012 Velkommen i klubben Jeg skal få laget nye plater under fjørbeina med innflyttet styrestag og med 20mm spacer av plata under fjørbeinet så forstillings geometrien blir rett :)9 Viss det er spacere mellom fjørbein og svingarm du tenker på så finns det i handelen! Jeg hadde nettopp en tråd i "ønskes kjopt" om det:)
ealoken Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 Velkommen i klubben Jeg skal få laget nye plater under fjørbeina med innflyttet styrestag og med 20mm spacer av plata under fjørbeinet så forstillings geometrien blir rett :)9 Viss det er spacere mellom fjørbein og svingarm du tenker på så finns det i handelen! Jeg hadde nettopp en tråd i "ønskes kjopt" om det:) Jo, men de blir integrert i selve platen under fjørbeinet, ikke som løs del, dette vet jeg akg og turner selger
Oberland Skrevet September 22, 2012 Forfatter Skrevet September 22, 2012 Velkommen i klubben Jeg skal få laget nye plater under fjørbeina med innflyttet styrestag og med 20mm spacer av plata under fjørbeinet så forstillings geometrien blir rett :)9 Viss det er spacere mellom fjørbein og svingarm du tenker på så finns det i handelen! Jeg hadde nettopp en tråd i "ønskes kjopt" om det:) Jo, men de blir integrert i selve platen under fjørbeinet, ikke som løs del, dette vet jeg akg og turner selger Oj! Super-spesial custom m a o? CNC frest da eller? Hvor mye er din senka da? Vurderer de 1" spacerne jeg.. Har svingarmer som jeg korta inn 15mm også, men tror ikke jeg trenger de..
Oberland Skrevet September 22, 2012 Forfatter Skrevet September 22, 2012 Ska vete d klør i fingran t oppstart no Vidar Begyne å nerma c no vell? Skal ikkje nekte på att det hadde vøre kjekt å fyra igang snart, men syns jammen det e kjekt å bygge au i
Mjørgen Skrevet September 22, 2012 Skrevet September 22, 2012 Ska vete d klør i fingran t oppstart no Vidar Begyne å nerma c no vell? Skal ikkje nekte på att det hadde vøre kjekt å fyra igang snart, men syns jammen det e kjekt å bygge au i Ja artig d så lenge en ikje går læi;) Men Faen så du midifisera da!! He nåkkå arbeid lakt i na 6arn her gitt Ta bli en Råå bil!! Stå på Vidar
Oberland Skrevet September 23, 2012 Forfatter Skrevet September 23, 2012 Det begynner å bli endel timer ja.. Håpe det blir verdt det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå