Oberland Skrevet September 25, 2012 Forfatter Skrevet September 25, 2012 Sweet mother....! Det var ikke akkurat noen oppussningsobjekter heller!! Skal de på 1M en?
Oberland Skrevet September 25, 2012 Forfatter Skrevet September 25, 2012 Blir spennende å se hvor lenge den varer. Har kjørt i stykker et par, tre stykker av de originale i gummi. Jeg skal ikke bruke denne.. Har 110mm gummiskive jeg! Å den dagen den ryker!! (Kjøper jeg ny)
M3 Yngve Skrevet September 25, 2012 Skrevet September 25, 2012 Sweet mother....! Det var ikke akkurat noen oppussningsobjekter heller!! Skal de på 1M en? Ja, skal vel være show hjula
Oberland Skrevet September 27, 2012 Forfatter Skrevet September 27, 2012 Bare så det er sakt, så er rattakselen IKKE skjøtet her! Det må gjøres mellom de to ledda, men det blir skikkelig gjort med tig osv.. Bilder kommer..
Oberland Skrevet September 28, 2012 Forfatter Skrevet September 28, 2012 Spørs om du bli edru igjen det!?
Oberland Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2012 Da er styringa ferdig.. Bare å rive ned igjen å få litt finish på sakene!!
ealoken Skrevet Oktober 3, 2012 Skrevet Oktober 3, 2012 Har du ikke flyttet hullet til endeleddet i spindelen?
Oberland Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2012 Bli deilig å ratte no far;-)Håpe det! Ser ut som det skal bli greit iallefall Har du ikke flyttet hullet til endeleddet i spindelen?Nei! Det ser ut som det blir bra slik det er nå.. Hvilken vei mener du jeg burde flytta de?
ealoken Skrevet Oktober 4, 2012 Skrevet Oktober 4, 2012 Tenker på styre utslag, hvor mye mister du kontra snekka?
Oberland Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2012 Tenker på styre utslag, hvor mye mister du kontra snekka? Har ikke sjekka nøyaktig, men har de innkorta svingarmene i tilfelle det blir for lite
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå