Oberland Skrevet Oktober 20, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2012 Ikke over 4 mm, da begynner den så fort å lekke Men det utgjør nok en god del vil jeg tru! Har innkorta svingarmer og jeg, så detta blir success!
ealoken Skrevet Oktober 25, 2012 Skrevet Oktober 25, 2012 hvor mye svinger innerhjulet kontra ytterhjulet med nåværende oppsett.
Oberland Skrevet Oktober 25, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2012 hvor mye svinger innerhjulet kontra ytterhjulet med nåværende oppsett. Ca 1 grad å 50 min:)
Oberland Skrevet Oktober 31, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2012 hvordan ligger det an her ? Skjer litt, men ikke mye.. Har hatt altfor mye annet å gjøre i det siste, pluss att det har stoppet litt opp i de berømte kronene.. Men går å venter på fjærbein-spacere å litt annet småtteri.. Så det blir snart å pelle ned igjen å få på finish
helland Skrevet Oktober 31, 2012 Skrevet Oktober 31, 2012 hvordan ligger det an her ? Skjer litt, men ikke mye.. Har hatt altfor mye annet å gjøre i det siste, pluss att det har stoppet litt opp i de berømte kronene.. Men går å venter på fjærbein-spacere å litt annet småtteri.. Så det blir snart å pelle ned igjen å få på finish skjønner gleder meg til å se denne ferdig iværtfall
Oberland Skrevet November 6, 2012 Forfatter Skrevet November 6, 2012 hvordan ligger det an her ? Skjer litt, men ikke mye.. Har hatt altfor mye annet å gjøre i det siste, pluss att det har stoppet litt opp i de berømte kronene.. Men går å venter på fjærbein-spacere å litt annet småtteri.. Så det blir snart å pelle ned igjen å få på finish skjønner gleder meg til å se denne ferdig iværtfall Da er vi 2! Kjøpte meg "ny" bruksbil idag................2,5tdi med kjempe-kast i svingningsdemperen! Fikk den billig, og satsa på jeg klarte å fikse det.. Senterbolten hadde vært løs, så sakene hadde fått jobba endel og skada enden på veiva. Kom fram til att det var uaktuelt å ta den ut for å fikse det, så jeg fant fram en god gammel mira-ventilfres og modda den litt Dreia bare ei sentreringshylse til å sette inni veiva så blei det gull!Skulle heller brukt tida på 6-serien, men litt kjekt med avveksling og
///MoePower Skrevet November 6, 2012 Skrevet November 6, 2012 Bruksbilen min har også skade på enden av veiva/kilesporet.. Den ble reparerte med kjemisk metall, locktite og nytt reimhjul + bolt bare. Den kjøres daglig på over 7000rpm og reparasjonen har til nå holdt i 3 år.
Oberland Skrevet November 7, 2012 Forfatter Skrevet November 7, 2012 Det kastet så mye her att multi-reima gnikset.. Måtte ta av en god del av både veiva og svingningsdemperen, å dreie en spacer på 2-3mm..
Mjørgen Skrevet November 7, 2012 Skrevet November 7, 2012 Ta ha i vøre borti før æu! Men du må bytte siemeringen på veiva før du setter på registeret! Sa lek veldig ofte:-D men god og slitesterk motor ta der;-) he samme i transporterenB-)
Oberland Skrevet November 7, 2012 Forfatter Skrevet November 7, 2012 Luring sjøl du Jokkis! Simringen ligg klar:) Tenkte i skulle bli ferdig med "sponarbeidet" før i bytta den:)
ervik Skrevet Desember 9, 2012 Skrevet Desember 9, 2012 Her skal det følges med videre, inspirerende prosjekt!
Pedi Skrevet Desember 10, 2012 Skrevet Desember 10, 2012 Nå har jeg ventet i spenning i over en måned på oppdatering Vidar, vinterdvale - eller holder du oss bare på pinebenken?
Oberland Skrevet Desember 10, 2012 Forfatter Skrevet Desember 10, 2012 Her skal det følges med videre, inspirerende prosjekt! Takker for det! Nå har jeg ventet i spenning i over en måned på oppdatering Vidar, vinterdvale - eller holder du oss bare på pinebenken? Hehe, har nok vært opptatt med det berømte kurset jeg snakket om tidligere.. Men nå er 4 eksamener unnagjort og bilen kan prioriteres igjen! Så det blir nok etterhvert;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå