Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
hvordan ligger det an her ? :)

Skjer litt, men ikke mye.. Har hatt altfor mye annet å gjøre i det siste, pluss att det har stoppet litt opp i de berømte kronene.. :( Men går å venter på fjærbein-spacere å litt annet småtteri.. Så det blir snart å pelle ned igjen å få på finish :D

Skrevet

Skjer litt, men ikke mye.. Har hatt altfor mye annet å gjøre i det siste, pluss att det har stoppet litt opp i de berømte kronene.. :( Men går å venter på fjærbein-spacere å litt annet småtteri.. Så det blir snart å pelle ned igjen å få på finish :D

skjønner :) gleder meg til å se denne ferdig iværtfall :)

Skrevet

skjønner :) gleder meg til å se denne ferdig iværtfall :)

Da er vi 2! :D Kjøpte meg "ny" bruksbil idag................rfe989xk0bcv3mw1askz.jpg6znopzirf10twakxdtww.jpg2,5tdi med kjempe-kast i svingningsdemperen! Fikk den billig, og satsa på jeg klarte å fikse det.. Senterbolten hadde vært løs, så sakene hadde fått jobba endel og skada enden på veiva. Kom fram til att det var uaktuelt å ta den ut for å fikse det, så jeg fant fram en god gammel mira-ventilfres og modda den litt :) Dreia bare ei sentreringshylse til å sette inni veiva så blei det gull!9qt3gqbbos51iqbrwncu.jpg6ptqjxwoappuxu8a1f29.jpgbgcsyj9t9zehubvqtqyt.jpgSkulle heller brukt tida på 6-serien, men litt kjekt med avveksling og :x

Skrevet

Bruksbilen min har også skade på enden av veiva/kilesporet.. :wink:

Den ble reparerte med kjemisk metall, locktite og nytt reimhjul + bolt bare.

Den kjøres daglig på over 7000rpm og reparasjonen har til nå holdt i 3 år. :D

Skrevet

Ta ha i vøre borti før æu! Men du må bytte siemeringen på veiva før du setter på registeret! Sa lek veldig ofte:-D men god og slitesterk motor ta der;-) he samme i transporterenB-)

• 1 month later...
Skrevet
Her skal det følges med videre, inspirerende prosjekt! :D

Takker for det! :D

Nå har jeg ventet i spenning i over en måned på oppdatering Vidar, vinterdvale - eller holder du oss bare på pinebenken? :)
Hehe, har nok vært opptatt med det berømte kurset jeg snakket om tidligere.. Men nå er 4 eksamener unnagjort og bilen kan prioriteres igjen!:) Så det blir nok etterhvert;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...