Oberland Skrevet Desember 21, 2012 Forfatter Skrevet Desember 21, 2012 Vært å fått litt inspirasjon i det minste Fikk desverre ikke tatt eget bilde av sport-evoen.. M6 som hadde rullet hele 3000km Fant ut att jeg måtte ha nytt svinghjul og clutch Og mekanisk bensinpumpe E21 på 790kg Usikker på om det er dynamoen eller luftinntaka som fasinerer meg mest..Så har jeg bestemt meg for å gå vekk ifra datasprut! Mye enklere å justere tenning og luft/bensin fra rattet!
Mjørgen Skrevet Desember 25, 2012 Skrevet Desember 25, 2012 Konge bilder Vidar Digger den justeringen på rattet!! Haha
Hjelen Skrevet Desember 25, 2012 Skrevet Desember 25, 2012 Der var jeg og for andre gang nå på oktober. Blitt tradisjon nå. Oktoberfest og BMW-Museum/Welt ANBEFALES for alle som ikke har tatt turen
Hjelen Skrevet Desember 25, 2012 Skrevet Desember 25, 2012 Her er noen av bildene jeg tok av M3 Sportevo sist
///MoePower Skrevet Desember 26, 2012 Skrevet Desember 26, 2012 Det der er en stor, liten drøm jeg har.. Må prøve å få tatt turen når E24'n blir veteran og/eller E23'n står klar!
Hjelen Skrevet Desember 26, 2012 Skrevet Desember 26, 2012 Flere bilder jeg har tatt fra museumet både 2011 og 2012 hvis noen er interessert: 2012: https://www.facebook.com/media/set/?set ... b59bd0ee58 2011: https://www.facebook.com/media/set/?set ... ff78bc18ef
E30_Dale Skrevet Desember 28, 2012 Skrevet Desember 28, 2012 Slik innsug og dynamofeste må jeg lage på M60'n . Det var rått!
Oberland Skrevet Desember 29, 2012 Forfatter Skrevet Desember 29, 2012 Konge bilder Vidar Digger den justeringen på rattet!! Haha Ja, det blir det nye detta Der var jeg og for andre gang nå på oktober. Blitt tradisjon nå. Oktoberfest og BMW-Museum/Welt ANBEFALES for alle som ikke har tatt turen Det hørtes ut som en veldig fin kombo! Fine bilder av sport-evoen forresten Det der er en stor, liten drøm jeg har.. Må prøve å få tatt turen når E24'n blir veteran og/eller E23'n står klar! Ja, dette kan anbefales! Vært arti å kjørt en kolonne med hai-fronter dit! Slik innsug og dynamofeste må jeg lage på M60'n . Det var rått!Tenkte jeg skulle finne et delenr på den dynamoen, men såg ingenting i farta Veldig snerten sak iallefall! Og de luftinntaka taler vel for seg selv.. Skulle nesten tro det var litt overkill
Oberland Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Skrevet Januar 7, 2013 Da er Z3en omsider solgt, med blandede følelser Men trøster meg med att nå kan jeg fokusere kun på "hai-fronten" min å att jeg også får litt mer kroner å bruke på den Var forresten nettopp å hentet meg en komplett bakstilling fra Alpina B10 biturbo med kjøling på diffen osv, som jeg tenkte å få på plass etterhvert Legger ut bilder av godsakene i kveld Så håper jeg denne karen her får det fint i framtida også, å att jeg ser den igjen på ett eller annet treff eller noe.. Godbilen sin detta..
Mjørgen Skrevet Januar 7, 2013 Skrevet Januar 7, 2013 Solgt grombilen no Vidar! Litt synn D va en grom bil men kanskje D blir meir futt i e24 no;)?
Oberland Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Skrevet Januar 7, 2013 Ja, det va faktisk trist.. Men ja, blir fullt fokus på 6-serien heller Som f.eks oljekjøling på diffen Ikke fordi det er så nødvendig kansje, men utrulig tøft
Pedi Skrevet Januar 7, 2013 Skrevet Januar 7, 2013 Måtte en Alpina-del til for å få frem smilet ditt i dag, ser jeg..
Oberland Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Skrevet Januar 7, 2013 Ja, dette, er slik som ungdommen (meg) liker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå