Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
Skrevet

Vært å fått litt inspirasjon i det minste :P Fikk desverre ikke tatt eget bilde av sport-evoen.. kyz2xauxt742shk538gz.jpgM6 som hadde rullet hele 3000km :lol:2q9xjai2kitcx0gkfba3.jpgi7z2m83e5p2m2zpevubg.jpgbecs2zppxb4zl9o9nqmk.jpgFant ut att jeg måtte ha nytt svinghjul og clutch :lol:6jtrri5q5auhmnalhu2d.jpgOg mekanisk bensinpumpe nhim1jtuyz3gmsxl7jz7.jpgi0pbxm2x17hzlxo99r0i.jpgE21 på 790kg :applause:0kew3m2xiskd4njj77w3.jpgUsikker på om det er dynamoen eller luftinntaka som fasinerer meg mest..xdwkkxbvm2l9amlw9900.jpgSå har jeg bestemt meg for å gå vekk ifra datasprut! Mye enklere å justere tenning og luft/bensin fra rattet!9pfzrh12panpnxvbw0eb.jpg

Skrevet

Der var jeg og for andre gang nå på oktober. Blitt tradisjon nå. Oktoberfest og BMW-Museum/Welt :) ANBEFALES for alle som ikke har tatt turen

Skrevet
Konge bilder Vidar :D Digger den justeringen på rattet!! Haha

Ja, det blir det nye detta :lol:

Der var jeg og for andre gang nå på oktober. Blitt tradisjon nå. Oktoberfest og BMW-Museum/Welt :) ANBEFALES for alle som ikke har tatt turen

Det hørtes ut som en veldig fin kombo! :applause: Fine bilder av sport-evoen forresten :P

Det der er en stor, liten drøm jeg har.. :)

Må prøve å få tatt turen når E24'n blir veteran og/eller E23'n står klar!

Ja, dette kan anbefales! Vært arti å kjørt en kolonne med hai-fronter dit!

Slik innsug og dynamofeste må jeg lage på M60'n ;-). Det var rått!
Tenkte jeg skulle finne et delenr på den dynamoen, men såg ingenting i farta :lol: Veldig snerten sak iallefall! Og de luftinntaka taler vel for seg selv.. Skulle nesten tro det var litt overkill :lol:
  • 2 weeks later...
Skrevet

Da er Z3en omsider solgt, med blandede følelser :| Men trøster meg med att nå kan jeg fokusere kun på "hai-fronten" min :wink: å att jeg også får litt mer kroner å bruke på den :D Var forresten nettopp å hentet meg en komplett bakstilling fra Alpina B10 biturbo med kjøling på diffen osv, som jeg tenkte å få på plass etterhvert :wink: Legger ut bilder av godsakene i kveld =P~ Så håper jeg denne karen her får det fint i framtida også, å att jeg ser den igjen på ett eller annet treff eller noe.. [-o<tq0qkwvf8a0012zay8wl.jpgGodbilen sin detta.. :love:

Skrevet

Ja, det va faktisk trist.. Men ja, blir fullt fokus på 6-serien heller :D Som f.eks oljekjøling på diffen :applause: Ikke fordi det er så nødvendig kansje, men utrulig tøft :lol:jscc5rekgwma5qkzakek.jpgofetd5hgajxm0rzr8ljm.jpgc93oma16uiuxrns8wik3.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...