Lamek Skrevet Juni 23, 2011 Skrevet Juni 23, 2011 Synes det er helt greit at man modifiserer orginalbiler bare man ikke gjør noe drastisk med utseendet.. Starter selv til høsten med en orginal 1 eiers m535i og der blir det motor og understell:) Mekker du ett sånt turbogrenrør til meg også eller?
Frode G Skrevet Juni 23, 2011 Skrevet Juni 23, 2011 Heisann, så du e her også da fått sveist kassa eller?.. I driv å prøva så godt i kan å rekke rudskogen i no.. Stort sett lakkering å benkekjøring igjen, har no fått start på jæveln no da Mvh Frode G
Oberland Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Skrevet Juni 24, 2011 Mekker du ett sånt turbogrenrør til meg også eller? Grenrøret er det ppf som har klattet sammen:)
Oberland Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Skrevet Juni 24, 2011 Heisann, så du e her også da fått sveist kassa eller?..I driv å prøva så godt i kan å rekke rudskogen i no.. Stort sett lakkering å benkekjøring igjen, har no fått start på jæveln no da Mvh Frode G Hehe, va lettare å laste opp bilde her:D Ska ta med bil med motor og gir på jobb ein dag å tilpasse å sveise forskjellig tenkte i.. Motorfeste, girkasse, trykkrør osv osv.. Meeen sku ta eit lite rusthål idag, å det endte slik!
Oberland Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Skrevet Juni 24, 2011 Gratulerer med oppstart forresten Frode!
Oberland Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Skrevet Juni 24, 2011 Fy for en rå E24:-) Må få film snart ! Spinnefilm du tenker på ja!? Blir nok en stund til.. Men det blir, det lover jeg! Får håpe det hjelper med et gammelt bilde fra tidligere eier:)
H_Vatn Skrevet Juni 25, 2011 Skrevet Juni 25, 2011 se så fornøyd tidligere eier var når han spøla der da:) skal tro om han savner den bilen der litt jeg;) stå på blir bra dette vidar:)
Frode G Skrevet Juni 25, 2011 Skrevet Juni 25, 2011 Gratulerer med oppstart forresten Frode! Takker får det. Ja det bruker og bli "litt" rust når man først begynner og leite.. Men har du tenkt deg nedover på rudskogen eller?.. Mvh Frode G
Oberland Skrevet Juni 25, 2011 Forfatter Skrevet Juni 25, 2011 se så fornøyd tidligere eier var når han spøla der da:) skal tro om han savner den bilen der litt jeg;)stå på blir bra dette vidar:) Skimter et glis der ja! Takk det samme..
Oberland Skrevet Juni 25, 2011 Forfatter Skrevet Juni 25, 2011 Gratulerer med oppstart forresten Frode! Takker får det. Ja det bruker og bli "litt" rust når man først begynner og leite.. Men har du tenkt deg nedover på rudskogen eller?.. Mvh Frode G Hadde vært en liten skade der også, så tenkte det var likegodt å ta alt med det samme.. Skal på rudskogen, men det blir med bobil!
Oberland Skrevet Juli 29, 2011 Forfatter Skrevet Juli 29, 2011 Får vel komme med en aldri så liten update her! Har gjort mye som vises lite i det siste, b.l.a tatt det meste av rusta og skaden på høyre kanal/baksjerm.. Men denne uka har jeg fått på plass bakstillinga, satt bilen på hjula, rettet inn motor og gir, lagd motorfester og en provisorisk girkassetravers.. Må vel nesten ordne en form for gummiputer der.. Monterte også eksostempføler og bandasjerte grenrøret før montering:)
Oberland Skrevet Juli 30, 2011 Forfatter Skrevet Juli 30, 2011 Ta bli bra Vidar! Går det mæ 745n? He hatt det så jævli travelt i det siste att i he kje fått tenkt mær på det.. Men du he vel blitt stolt pappa du no, så du he vel nok å tenke på? gratulerer så mykje forresten!
Mr.Silver Skrevet Juli 30, 2011 Skrevet Juli 30, 2011 Dette ser ut som ett prosjekt med litt mening i Stå på videre, gleder meg til dette blir ferdig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå