Oberland Skrevet Februar 14, 2013 Forfatter Skrevet Februar 14, 2013 Men tenke å slippe å gire konstant da.. Bli vel greit moment forhåpentligvis så Ska få sveise ihop ein ekspansjonstank te me før sesongen du Jokkis!
Joachim_M5 Skrevet Februar 14, 2013 Skrevet Februar 14, 2013 Ai fix! Og kor tid du he løst t å gire trur i na motoren der kjæm t å drite ti..!
Oberland Skrevet Februar 14, 2013 Forfatter Skrevet Februar 14, 2013 Hehe, satsa på att den ikkje blir så prippen på ka gir den står i ja Fikk ny frontrute idag Så lurer jeg på å bare bruke original vannpumpe å vifte (vifte fra 750i), for enkelhets skyld. Det enkle er vel ofte det beste? Bilen skal jo brukes 99,9% av tia etter vanlig vei, så tror ikke det blir et problem. Har 65-graders termostat viss det skulle bli behov Bare sveise om ene slangestussen så er alt i boks!(ser mye verre ut enn hva det er)
Trond.S Skrevet Februar 14, 2013 Skrevet Februar 14, 2013 Hadde beholdt viskosevifta var jeg deg. Den har mye bedre kapasitet enn el.vifter.
Oberland Skrevet Februar 14, 2013 Forfatter Skrevet Februar 14, 2013 Jepp, var nettopp det jeg mente:) Skal bare bruke en fra 750, siden den har enda større blader:) En annen fordel er att det er enklere og minst like driftsikkert:)
Kristian Skrevet Februar 15, 2013 Skrevet Februar 15, 2013 I har el-vifte i tillegg til viskose, greit å ha muligheten til å tvangskjøre
Morty999 Skrevet Februar 15, 2013 Skrevet Februar 15, 2013 viskosevifta som faktisk er i orden er relativ bra egentlig. orginalt biler med ac har jo el vifte foran som også er koblet via radiatoren som en "hjelpe" vifte. men me dbare slurevita har aldri jeg hatt noe trøbbel anbefaler ny clucth til vifta så kommer du aldri til å slite
Oberland Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Skrevet Februar 15, 2013 Jepp, blir ny både vannpumpe og vifte-clutch:) Pluss har el-vifte på radiatoren til intercooleren som jeg tenkte å koble opp mot motortempen i tillegg:D
///MoePower Skrevet Februar 15, 2013 Skrevet Februar 15, 2013 Kjøpte ny viskosevifte til min og det ser ut til å fungere veldig bra. Stabile 80 grader under kjøring, 80-85 grader ved mye gassepådrag og 85 grader på tomgang ca. Har elektrisk vifte også, men det er bare i tilfelle temperaturen begynner å nærme seg kokepunktet. (80 graders termostat var det vel jeg monterte)
Joachim_M5 Skrevet Februar 15, 2013 Skrevet Februar 15, 2013 65 graders termostaten kan du bære arkivere Vidar, går ei eeeevighet å få opp oljetempen.. Hadde sånn i motoren som stod i e30'n.. Ska ikkje vare nødvendig så lenge du he stor nok radiator! Bestilte me 3" Griffin t min no. E registeret 3" på din au eller? Va rett før i bestilte 3,5", men da fikk blei den litt annerledes, så i ga faen....
Oberland Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Skrevet Februar 15, 2013 3" ja:) Good shit! Tenkte å ha 65 gradersen i bakhånd når i ska på bane f.eks, men kan hende det funka fint uten:) Bli brukt ein standard te daglig;)
Joachim_M5 Skrevet Februar 16, 2013 Skrevet Februar 16, 2013 Du må no peise på som satan så det bli bremsing snart no, e spent på kossn d bli med kammen og turbo'n du he i
Oberland Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Skrevet Februar 18, 2013 Klarte ikke la være med tannstanga etter att jeg fant på å montere så tykke fjærbein-spacere.. Siden jeg la styrestaget under svingarmen, kom det så jæævli lavt.. Så her blir det custom! Litt vanskelig å forklare, men ene trykkrøret og anslutningen må på en eller annen måte flyttes fra oppe, til siden av tannstanga fordi det kommer i konflikt med bunnpanna.. Håper det går an å tigge i dette godset.. Kunne alltids kjørt uten servo, men arti å få ting til å funke som det skal også
freddalur Skrevet Februar 18, 2013 Skrevet Februar 18, 2013 65 graders termostaten kan du bære arkivere Vidar, går ei eeeevighet å få opp oljetempen.. Hadde sånn i motoren som stod i e30'n.. Ska ikkje vare nødvendig så lenge du he stor nok radiator! Bestilte me 3" Griffin t min no. E registeret 3" på din au eller? Va rett før i bestilte 3,5", men da fikk blei den litt annerledes, så i ga faen.... Tar nøyaktig 1 mil med rolig kjøring før oljetempen e på 60 grader med 65 grader termostaten ville ikke vært foruten på bane iværtfall, men dog har ikke jeg 3" griffin raddis på min. Noen runder på rudskogen med full gass så begynner min å bli nokkså varm, men kjører en litt rolig på lang strekkene går det greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå