Oberland Skrevet Mars 29, 2013 Forfatter Skrevet Mars 29, 2013 Nye innerskjermer ligg å venter, men jeg har ligget å duppet uti havet nokre dager, å blir mest sannsynlig 2-3 uker til. Men etter det håper jeg det blir full pupp!
destroyy Skrevet April 8, 2013 Skrevet April 8, 2013 Er det det orginale til bilen du har skjøtet med her ?
Oberland Skrevet April 9, 2013 Forfatter Skrevet April 9, 2013 Det stemmer! Kappet den ca på midten og gjenget opp igjen.. Begge sidene ble rett-gjenget nå da i motsetning til originalt, men jeg ser ikke helt problemet:D
Oberland Skrevet April 9, 2013 Forfatter Skrevet April 9, 2013 Har forresten løftet tannstanga litt mer, så nå slipper jeg de skivene som ligger imellom svingarm og uniball:)
Oberland Skrevet April 19, 2013 Forfatter Skrevet April 19, 2013 Kom hjem til mye god-deler! Og mye arbeid..Får satse på å bestille nye ytter-skjermer på neste lønning
Mjørgen Skrevet April 19, 2013 Skrevet April 19, 2013 Åå! Grom deler bli strøkent ta gitt! No e det bære å fyre i gang sveise apparatet
Oberland Skrevet April 19, 2013 Forfatter Skrevet April 19, 2013 Fantastisk godt å kjøpe originale karosseri-deler.. Må kansje eitpar uker på jobb igjen over helga, men ette det skal jeg ha litt fri til å jobbe med gullet mitt
Mjørgen Skrevet April 19, 2013 Skrevet April 19, 2013 Ja beste så e d:-) gleda me t å sjå denna i aksjon:-D
Trond.S Skrevet April 20, 2013 Skrevet April 20, 2013 Er ikke gutten som tar snarveier du heller! Blir fin gammel klassiker med bra skyv i etterhvert det her
Oberland Skrevet April 21, 2013 Forfatter Skrevet April 21, 2013 Mykje deili sveisearbeid framfer de ser i Ja, du må komme å hjelpe! Er ikke gutten som tar snarveier du heller! Blir fin gammel klassiker med bra skyv i etterhvert det her Er vel nesten slik att man skulle tatt litt mer "snarveier" av og til, så man kansje hadde blitt ferdig! Men det er vel ikke helt min stil nei.. Så til en annen sak! Føler sviket er nermest til å ta å føle på, men her er den! Min nye "bruksbil" Blir sikkert lite skruing...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå