Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 4 weeks later...
Skrevet

Har for så vidt skjedd ganske lite i det siste.. Men har iallefall fått på coilovers! Så kjøpte jeg tilbake det justerbare stabstaget jeg solgte for en stund siden :lol: Kjekt å ha!mriqkoff37199w9zrxx9.jpg3x8dwqbe76tpsnus6b5x.jpgg8u1yu7mi9a5o9iahcv9.jpgyffeoysf9gc5z85joqji.jpg

Skrevet

Fått laget skikkelig innfestning til stabstaget.. Sveist inn en rørbit i rammevangen så det går an å skru fast driten uten å klemme flat hele greia :Pmsnb749jhi84v5yd3cmo.jpgv51mhgmmgt11c7lahnqv.jpg7lwuhtj118hy8ungwbml.jpgSatt inn hydraulisk håndbrekk også.. Type JALLA som braketten må forsterkes på.. :?5azl7belragwpi5vu792.jpgu4666ozb7wc7sdwlbq6f.jpg

• 1 month later...
Skrevet

Konge prosjekt!

Du selger ikke unna en m-tech front om du har en til overs? :)

Takk for det!:) Ser ikke helt vitsen med det egentlig.. Greit å ha den i reserve:) Du kan få den med viss du kjøper hele bilen!?:D

Skrevet

Takk for det! :) Ser ikke helt vitsen med det egentlig.. Greit å ha den i reserve:) Du kan få den med viss du kjøper hele bilen!? :D

Neii trenger ikke en bil til hehe    :P

Men trenger bare en front nå så har jeg fått tak i full m-tech :)

Skrevet

Neii trenger ikke en bil til hehe     :P

Men trenger bare en front nå så har jeg fått tak i full m-tech :)

Skulle gjerne hjelpt deg der, men jeg må nok bare beholde den selv [-(

Skrevet

Noe fart her da gutt? :)

Driv no på innimellom, men lite å oppdatere på. Ferdig sveist innerskjerm å dørk/jekkfeste på førerside:) Å sausa på store mengder epoxy!:D

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...