Mjørgen Skrevet Juli 30, 2011 Skrevet Juli 30, 2011 Ta bli bra Vidar! Går det mæ 745n? He hatt det så jævli travelt i det siste att i he kje fått tenkt mær på det.. Men du he vel blitt stolt pappa du no, så du he vel nok å tenke på? gratulerer så mykje forresten! Nei den står slik den gjor sist du va her den hehe.. D går bra, me stressa ikje med ta Takk før d du kom heim fra sykehuset i går så he ikje røkke å tengt nåkkå på bilen enda
Oberland Skrevet August 20, 2011 Forfatter Skrevet August 20, 2011 Vurderer salg.. Har på ingen måte gidd opp prosjektet, men har kjøpt meg nytt og nyere prosjekt. noe jeg har drømt om VELDIG lenge, men som først har latt seg gjøre nå.. Men viss ingen viser int eller jeg ikke får noe igjen for det jeg har lagt ut, blir den selfølgelig beholdt og fullført:)
Mjørgen Skrevet August 20, 2011 Skrevet August 20, 2011 Trur i har en liten anelse om ka prosjekt du he på gang hehe
Oberland Skrevet August 20, 2011 Forfatter Skrevet August 20, 2011 Trur i har en liten anelse om ka prosjekt du he på gang hehe det gjær du nok.. klarte ikkje la vare...
Oberland Skrevet August 21, 2011 Forfatter Skrevet August 21, 2011 Hva er det nye prosjektet ditt vidar?? det får bli hemmelig inntil videre..
Oberland Skrevet August 21, 2011 Forfatter Skrevet August 21, 2011 Ka pris ha du tengt på før bilen da? slik den står no, med ferdig for og bakstilling , blokk og topp ferdig, motor å gir ferdig retta inn, sveisa clutch-hus, nye felga å dekk, nye k-sportstoler, alt til mellomaksling innkjøpt og uttenkt (må bare sendes inn til korting), datasprut å stort sett alt som trengs for 800hk, pluss mange ting i sekkert har glemt å nevne, så blir det 200k eller bud.. her e alt dritarbeidet gjort! bare kos igjen..
Oberland Skrevet September 1, 2011 Forfatter Skrevet September 1, 2011 hjalp min yngre bror litt med prosjektet hans her en dag.. dette blir gromt, for dette står i en meget fin e28:D Og til slutt et dårlig bilde av "nybilen" min:)
Oberland Skrevet September 1, 2011 Forfatter Skrevet September 1, 2011 har også fått tak i stoler til 6eren:)
Mjørgen Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 Å fy faen så rått:-D ta kjøm t å gå ut av helvete;-) Jævlig tøff bil du ha kjøpt d æu vidar! Ska vell få c en grom motor den æu kjenne i d rett:-D må nesten ta me en tur og sjå på sa prosjekta en dag..
Oberland Skrevet September 1, 2011 Forfatter Skrevet September 1, 2011 å ja, dørtrekkene skal trekkes om:)
Oberland Skrevet September 1, 2011 Forfatter Skrevet September 1, 2011 Å fy faen så rått:-D ta kjøm t å gå ut av helvete;-) Jævlig tøff bil du ha kjøpt d æu vidar! Ska vell få c en grom motor den æu kjenne i d rett:-D må nesten ta me en tur og sjå på sa prosjekta en dag.. ska vel greie å snu rundt på bakhjula denna ja;) z3 blir nok original motormessig så lenge 6 serien e i hus iallefall.. bære å ta se ein tur det gitt:)
Kjakan Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 Feit den 6 serien din! Syyykt!! E der tråd om V12 beiste?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå