///MoePower Skrevet Januar 2, 2014 Skrevet Januar 2, 2014 Det ser en smule tight ut nedi der, men blir nok bra dette!
knoskar Skrevet Januar 2, 2014 Skrevet Januar 2, 2014 Satan, Vidar! Gleda me te å sjå na etter vægen Rått! Oberland reagerte på dette 1
Mjørgen Skrevet Januar 2, 2014 Skrevet Januar 2, 2014 All klaring e god klaring Oberland reagerte på dette 1
Oberland Skrevet Januar 3, 2014 Forfatter Skrevet Januar 3, 2014 Rimelig tight her og der ja! Men det går akkurat:) MEN jeg vurderer å slå til å kjøpe en quaife diff her! Noen som har synspunkter på dette? Jeg kan ikke se annet enn fordeler! Det eneste jeg ikke vet er om den klarer effekten, men syns kansje ikke det ser ut som en svakere konstruksjon heller.. Noen som har prøvd eller vet dette?
NBCustom Skrevet Januar 4, 2014 Skrevet Januar 4, 2014 Meget interesant prosjekt. Artig lesing:) Godt jobbet! Her pares et fantastisk karosseri, med en fantastisk motor.
Vegardb17 Skrevet Januar 5, 2014 Skrevet Januar 5, 2014 Finnes ikke ett penere bmw karosseri! Sent from my C6603 using Tapatalk 2 knoskar reagerte på dette 1
Oberland Skrevet Januar 6, 2014 Forfatter Skrevet Januar 6, 2014 Man takker [-o< Greide ikke å leve med Downpipen jeg lagde, så ruslet ned i garasjen å begynte på nytt.. Skviset inn 4" helt til bak forbi girkassen. Satte på en ekstra v-bandklemme så det går an å få det fra hverandre igjen.. Så nå må den vel få av seg eksosen! Klemte den like flat som en 3" rør under bilen for å få bedre bakkeklaring Bare en pitteliten bit igjen, så er eksosen ferdig.. Neste på tapetet blir å lage sterkere oppheng mellom bakkant på bakstilling og bilen.. Har en ide der som jeg tror blir bra knoskar og Jås reagerte på dette 2
Oberland Skrevet Januar 6, 2014 Forfatter Skrevet Januar 6, 2014 Var nok med 3,5" og, men det ser for det første bedre ut nå, pluss att det skal visstnok hjelpe litt på spool-up.. 7175 ja med a/r 96
Mjørgen Skrevet Januar 6, 2014 Skrevet Januar 6, 2014 Du e flink Vidar fortsett du slek bli D nåkk å fyre den opp t våren
Oberland Skrevet Januar 11, 2014 Forfatter Skrevet Januar 11, 2014 Takk takk Tok som sakt å forsterket opphenget mot bilen. Det ble stygt men sterkt.. Begynte med et bredt flattjern og plastmaskjærer.. Det hele blir heldigvis dekket av eksosanlegget og bensinkjøleren..
W-spec Skrevet Januar 11, 2014 Skrevet Januar 11, 2014 Dette kan du Vidar! Gromt arbeid uten tvil. Kommet et stykke lengre enn da jeg så bilen i fjor. Stå på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå