Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns lyse farger kler M-pakke iallefall, så jeg får se hva det blir til:) Men er kansje dumt å ikke hive det på når det ligger her uansett:) Såg forresten på Miami vice nettopp, og der dukket det jaggu opp en E24 cab gitt! Kan ikke huske å ha sett det før, så måtte google litt, og såklart har det vært noen luringer og kappet taket av disse også! :lol:ynqgx83prjzpzudizr9d.jpg7qgsztqm9jdbd55f4bcp.jpgf6dr5cciukeikfv7a9zg.jpg Har også ENDELIG fått sveist ferdig bakskjermen.. Trasig å få det rett og fint, men med litt tålmodighet så falt bitene på plass.. Var forresten veldig dårlig passform på den hjulbuen jeg kjøpte på koed..obewp0rm5d51by6kekk5.jpgs5u8mxfmdhgw59us738e.jpgEr forøvrig veldig fornøyd med Koed! :D

Skrevet

Da er motor forhåpentligvis ute for siste gang! Siden jeg bestemte meg for å bruke tilton-clutch, må svinghjulet maskineres om, så jeg bestemte meg for å få det 100% og tok ut igjen veiva for å balansere den sammen med svinghjul og trykkplate.. Skal samtidig slipe av litt på lagerstøtteplata, da oljepumpekjedet kom litt nerme på en plass.. Har hatt en litt ekkel følelse på att den kansje kunne komme til å ta borti når den begynte å bevege seg.. Samt att jeg måtte fylle på med litt blekk i rammevangen der jeg måtte skjære ut pga grenrøret:) Må også helsveise motorfeste-brakettene i rammevangene:)d7v2jh2zdz6kk9wixmot.jpg Tok også ned igjen bakstillinga for noen forbedringer!Litt vanskelig å se, men tilpasset et flattjern og sveiste på under de fremste festeskruene til diffen. Måtte uansett shimse den litt ned i forkant pga det store CV-leddet jeg skal bruke på mellomakslingen..71l6le8fggqmv8gm2qg5.jpgTror den har lyst ut å kjøre!:acswm8ajhx5615kbh6nr.jpg

Skrevet

Blir bra en gang ja:D Kom i en knallhard diskusjon med han som skal mappe motoren, altså guruen om dette, å han mente den ikke kom til å bli optimal! Han påsto hardnakket att det var bedre med en slik som står i bilen din E28 power.. Så jeg valgte å stole på han, noe som har vist seg å lønne seg før:)

Skrevet

Viss jeg ikke får prøvd den i løpet av sesongen så tror jeg att jeg finner meg noe annet å drive med..:D Men det nermer seg da, så satser på det blir snart.. Pågangmotet har iallefall en kraftig oppsving for tia:)

Skrevet
Hehe okey,regner med det er han Arild det er snakk om? :D kontroll på sakene han ja!

Mulig jeg har oversett det/glemt det men hvilken farge blir det på bilen?

Er nok Arild ja:) Flink han.. Lurer på lachs-silber eller noe lignende:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...