Oberland Skrevet Februar 17, 2012 Forfatter Skrevet Februar 17, 2012 Har sikker sagt det før, men er jaggu spent på å se denne ferdig... Ja, å jeg er spent NÅR jeg blir ferdig Å jeg gleder meg stort til den dagen! Men somsakt tidl, viss jeg ikke får prøvd den i løpet av sesongen så blir jeg meget fortvilt tror jeg..
Mjørgen Skrevet Februar 17, 2012 Skrevet Februar 17, 2012 Vis du har ta tempoet du har hatt i d siste så treng du ikje tenke på d en gang Trur d går godt i faar!
Oberland Skrevet Februar 17, 2012 Forfatter Skrevet Februar 17, 2012 Vis du har ta tempoet du har hatt i d siste så treng du ikje tenke på d en gang Trur d går godt i faar! Det går desverre veldig i bølgedaler det gitt.. Men er iallefall litt ovenpå no da
Svendsen Skrevet Februar 24, 2012 Skrevet Februar 24, 2012 Spennende prosjekt da ikke mange som bygger opp disse lengre.
Oberland Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Skrevet Februar 24, 2012 ser bra ut dette Takker så mye for det
Oberland Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Skrevet Februar 24, 2012 Spennende prosjekt da ikke mange som bygger opp disse lengre. Satser på det blir morsomt! Er langt mellom strøkne E24 ja.. Har vel en sammenheng med hva det koster i både tid, penger å innsats å bygge dem opp igjen fra en litt slitt tilstand
Frode G Skrevet Februar 24, 2012 Skrevet Februar 24, 2012 Heisann, lenge sia i he vært innom her no.. he bladd gjennom hele tråden din her no, å ser at d skjer ting her.. Men ser at du he kjøpt d en tilton clutch, så da håpe i bare får din sin del at drivlinjea di holder.. får d e veldig lett å klippe den me en slik clutch. Men skal du ha ventil på slave sylynderen el?.. D ska vist hjelpe.. Mvh Frode G Detta e ein 2-plata rally-clutch, den skal visst vare mykje snillere med drivlinja.. Å som du sikkert huska så har i no skikkelig girkasse også diffen bør vel også holde.. Men blir nok nødt å invistere i sviktstålakslinga:) å eller så går det nå sakte men sikkert fremover:) kansje du e gira på å tilpasse svinghjulet mitt? Hei, ja i kan sikkert se på svinghjulet ditt ja.. Hvis d ik haste så.. Mvh Frode G
Frode G Skrevet Februar 24, 2012 Skrevet Februar 24, 2012 du får sende pm te me me navn å tlf nr.. Frode G
Oberland Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Skrevet Februar 24, 2012 Har sendt det allerede.. måtte uansett balanseres:)
Svendsen Skrevet Februar 25, 2012 Skrevet Februar 25, 2012 Spennende prosjekt da ikke mange som bygger opp disse lengre. Satser på det blir morsomt! Er langt mellom strøkne E24 ja.. Har vel en sammenheng med hva det koster i både tid, penger å innsats å bygge dem opp igjen fra en litt slitt tilstand Gleder meg til å følge prosjekte ditt! pøs på med bilder
Oberland Skrevet Februar 25, 2012 Forfatter Skrevet Februar 25, 2012 Spennende prosjekt da ikke mange som bygger opp disse lengre. Satser på det blir morsomt! Er langt mellom strøkne E24 ja.. Har vel en sammenheng med hva det koster i både tid, penger å innsats å bygge dem opp igjen fra en litt slitt tilstand Gleder meg til å følge prosjekte ditt! pøs på med bilder Takker for det Er uten pc for tia, så blir lite bilder nå, men får komme sterkere tilbake Noen som vet hvor en får kjøpt stålomspunnet slange til clutchen?
Oberland Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Skrevet Mars 2, 2012 Kommer det noen oppdatering her snart ? Har fremdeles ikke pc, men det skjer iallefall ting Får satse på en skikkelig update når det først blir Det nermer seg iallefall lakk i motor-rom
Svendsen Skrevet Mars 2, 2012 Skrevet Mars 2, 2012 Stemmer det! beholder du orginal fargen? =) Ang cslanger til clutchen, så har jo kollevold slanger og fittings så du kan tilpasse deg noe da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå