Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har sikker sagt det før, men er jaggu spent på å se denne ferdig...

Ja, å jeg er spent NÅR jeg blir ferdig :lol: Å jeg gleder meg stort til den dagen! Men somsakt tidl, viss jeg ikke får prøvd den i løpet av sesongen så blir jeg meget fortvilt tror jeg..

Skrevet
Vis du har ta tempoet du har hatt i d siste så treng du ikje tenke på d en gang ;)

Trur d går godt i faar!

Det går desverre veldig i bølgedaler det gitt.. Men er iallefall litt ovenpå no da :)

Skrevet
Spennende prosjekt da :P ikke mange som bygger opp disse lengre.

Satser på det blir morsomt! Er langt mellom strøkne E24 ja.. Har vel en sammenheng med hva det koster i både tid, penger å innsats å bygge dem opp igjen fra en litt slitt tilstand :?

Skrevet
Heisann, lenge sia i he vært innom her no.. he bladd gjennom hele tråden din her no, å ser at d skjer ting her.. :) Men ser at du he kjøpt d en tilton clutch, så da håpe i bare får din sin del at drivlinjea di holder.. :) får d e veldig lett å klippe den me en slik clutch. Men skal du ha ventil på slave sylynderen el?.. D ska vist hjelpe.. :)

Mvh

Frode G

Detta e ein 2-plata rally-clutch, den skal visst vare mykje snillere med drivlinja.. Å som du sikkert huska så har i no skikkelig girkasse også;) diffen bør vel også holde.. Men blir nok nødt å invistere i sviktstålakslinga:) å eller så går det nå sakte men sikkert fremover:) kansje du e gira på å tilpasse svinghjulet mitt?

Hei, ja i kan sikkert se på svinghjulet ditt ja.. Hvis d ik haste så.. :)

Mvh

Frode G

Skrevet

Satser på det blir morsomt! Er langt mellom strøkne E24 ja.. Har vel en sammenheng med hva det koster i både tid, penger å innsats å bygge dem opp igjen fra en litt slitt tilstand :?

Gleder meg til å følge prosjekte ditt! pøs på med bilder :D

Skrevet

Gleder meg til å følge prosjekte ditt! pøs på med bilder :D

Takker for det :) Er uten pc for tia, så blir lite bilder nå, men får komme sterkere tilbake :D Noen som vet hvor en får kjøpt stålomspunnet slange til clutchen?

Skrevet
Kommer det noen oppdatering her snart ?:P

Har fremdeles ikke pc, men det skjer iallefall ting :) Får satse på en skikkelig update når det først blir :D Det nermer seg iallefall lakk i motor-rom :shock:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...